The Fermi paradox (or Fermi's paradox) is the apparent contradiction atween heich estimates o the probability o the existence o extraterrestrial ceevilisations, such as in the Drake equation, an the lack o evidence for such ceevilisations. The basic pynts o the argument, made bo pheesicists Enrico Fermi an Michael H. Hart, are:
- The Sun is a teepical star, an thare are billions o starns in the galaxy that are billions o years older.
- Wi heich probability, some o these starns will hae Yird-lik planets, an if the yird is teepical, some micht develop intelligent life.
- Some o these ceevilisations micht develop interstellar travel, a step the Yird is investigatin nou.
- Even at the slow pace o currently enveesioned interstellar travel, the Milky Way galaxy could be completely traversed in aboot a million years.
Accordin tae this line of thinkin, the Yird should already hae been veesitit bi extraterrestrial aliens thou Fermi saw no convincin evidence o this, nor ony signs o alien intelligence onywhaur in the observable universe, leadin him tae ask, "Whaur is everybody?"
References[eedit | eedit soorce]
- Krauthammer, C. (December 29, 2011). "Are we alone in the universe?". The Washington Post. Retrieved January 6, 2015.
- Chris Impe (2011). The Living Cosmos: Our Search for Life in the Universe. Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-84780-3., page 282.
- Aguirre, V. Silva, G. R. Davies, S. Basu, J. Christensen-Dalsgaard, O. Creevey, T. S. Metcalfe, T. R. Bedding; et al. (2015). "Ages and fundamental properties of Kepler exoplanet host stars from asteroseismology". Monthly Notices of the Royal Astronomical Society. 452 (2): 2127. arXiv: . Bibcode:2015MNRAS.452.2127S. doi:10.1093/mnras/stv1388. Accepted for publication in MNRAS. See Figure 15 in particular.
- Schilling, G. (June 13, 2012). "ScienceShot: Alien Earths Have Been Around for a While". Science. Retrieved January 6, 2015.
- Buchhave, L. A.; et al. (June 21, 2012). "An abundance of small exoplanets around stars with a wide range of metallicities". Nature. 486: 375. Bibcode:2012Natur.486..375B. doi:10.1038/nature11121.
- Hart, Michael H. (1975). "Explanation for the Absence of Extraterrestrials on Earth". Quarterly Journal of the Royal Astronomical Society. 16: 128–135. Bibcode:1975QJRAS..16..128H.
- Jones, E. M. (March 1, 1985). ""Where is everybody?" An account of Fermi's question"" (PDF). Los Alamos National Laboratory. OSTI 785733. Retrieved January 12, 2013.
- Overbye, Dennis (August 3, 2015). "The Flip Side of Optimism About Life on Other Planets". New York Times. Retrieved October 29, 2015.