Female Go players
Background[eedit | eedit soorce]
Female Go players are viewit tae be a minority group. This is due tae thir reasons:
- Thare are mony male players but anly few female players.
- In Japan, thare are anly three female 8-dan players. And thare are no female 9-dan. In addition, thare are no female winners at gemmes wioot gender rules. Asami Ueno wis the first female player who managed tae be a finalist.
- In China, thare wis no female 9-dan afore Rui Naiwei.
- Most players an winners at Warld championships are male.
- Not aw female players are fairly peyed. Joanne Missingham is kent for her protests tae this issue.
- At maist Go organisations, directors are anly male.
Comparison wi female shogi players[eedit | eedit soorce]
In Japan, Go players are ayeweys comparit wi shogi players. This is acause newspapers treat them equal. But thare is a big difference amang female players. Female Go players uisually belong tae the same organisation wi others. But this daesna happen for shogi. Female shogi players belong tae the Ladies Perfaisional Shogi Association (LPSA). The others belong tae the Japan Shogi Association (JSA). Some LPSA players lik Kana Satomi hae triit tae enter JSA. But currently, no ane haes enterit.
Promotion o female players[eedit | eedit soorce]
Europe[eedit | eedit soorce]
In Europe, thare war no notable female players afore Svetlana Shikshina an Diana Koszegi. In order tae increase female players, the European Go Federation is holdin the European Womens Go Championship (EWGC) syne 1996 an the European Pair Go Championship (EPGC) syne 1997.
Japan[eedit | eedit soorce]
Kansai Ki-in haes easit the age rules tae female players. At Nihon Ki-in, thare is a special exam for female players. Most female perfaisionals (except Xie Yimin an Keiko Kato etc.) hae got thair pro status bi this wey. In 2019, Nihon Ki-in haes startit a female player test seestem tae gie mair support tae them. Nihon Ki-in is an aw sponsorin female amateur gemmes.
All Japan Female Amateur Go Championship[eedit | eedit soorce]
The Aw Japan Female Amateur Go Championship is the heichest match for female amateur Go players. Some winners hae became a pro. The next table shows the notable winners.
|1970-1971 an 1975||Kazuko Kanai|
|1977-1978, 1980, 1985 an 1987||Yoshiko Kamekura|
|1990-1991 an 1993-1995||Akiko Sato|
|2002 an 2013||Maya Ohsawa (Narumi Ohsawa's sister. The Ohsawa sisters became the first sisters tae win at here)|
|2003||Kaori Mukai (Chiaki Mukai's sister, nou kent as Kaori Mimura)|
|2005 an 2007||Akane Ishii (currently kent as Akane Tatsumi)|
Notes[eedit | eedit soorce]
- Kazuko Konishi, Kazuko Sugiuchi an Mika Yoshida
- Asami Ueno profile at Nihon Ki-in
- Joanne Missingham on Instagram
- Joanne Missingham on Twitter
- "Joanne Missingham Stands up for Gender Equality in Go". American Go Association. Retrieved 5 November 2017.
- Moskowitz, Marc. Go Nation: Chinese Masculinities and the Game of Weiqi in China. University of California Press. p. 18. ISBN 978-0520276314.
- At Nihon Ki-in, there were no female directors before Chizu Kobayashi, Sachiko Hara an Tomoko Ogawa.
- LPSA website
- JSA website
- European Tournament Results by EGF
- Kansai Ki-in player recruitment
- Nihon Ki-in player recruitment
- Nihon Ki-in announcement
- Tomoko Ogawa profile at Nihon Ki-in
- Narumi Osawa profile at Nihon Ki-in
- Mieko Nakajima profile at Nihon Ki-in
- Kaori Mimura profile at Nihon Ki-in
.jp /kisi _prof /tatsumiakane .html
- Waseda Weekly interview in 2018
- Tournament report airticle in 2018 bi Asahi Shinbun
- Akiko Fujiwara at Sensei's Library
.jp /kisi _prof /iwatasaeka .html