Schmidt at the 2011 G8 Summit
|Born||Eric Emerson Schmidt|
27 Aprile 1955
Falls Church, Virginie, Unitit States
|Eddication||Princeton varsity (B.S.)|
UC Berkeley (M.S., Ph.D.)
|Thrift||Saftware ingineer an businessman|
|Salary||$1.25 million (2015, base salary), $108 million aggregate (including bonuses, stock options) |
|Net worth||US$10.3 billion (February 2016)|
|Title||Executive Chairman o Alphabet Inc.|
|Hauf-marrae(s)||Wendy Boyle (m. 1980)|
|Childer||2 daughters (Sophie an Alison)|
|Parents||Eleanor an Wilson Schmidt|
Eric Emerson Schmidt (born Aprile 27, 1955) is an American saftware ingineer, businessman, as well as the executive chairman o Alphabet Inc (umwhile named Google). In 2016, Forbes ranked Schmidt as the 100t-richest person in the warld, wi an estimatit wealth o $10.8 billion.
References[eedit | eedit soorce]
- Corona Brezina (July 15, 2012). Sergey Brin, Larry Page, Eric Schmidt, and Google. Retrieved December 30, 2012.
- Tim Walker (December 14, 2012). "Is the executive chairman of Google really the arrogant defender of tax avoidance that his critics claim?". London: The Independent. Retrieved December 17, 2012. Italic or bold markup not allowed in:
- Hart, Kim (June 9, 2008). "Google News, or Lack Thereof". washingtonpost.com. Retrieved December 19, 2012.
- "Google's Eric Schmidt talks about how to run the world (not that he wants to)". Los Angeles Times.
- Reuters (April 21, 2012). "Google ex-CEO Eric Schmidt's salary rises to $1.25 million from US$1". The Times of India. San Francisco. Retrieved April 21, 2012. Italic or bold markup not allowed in:
- "Eric Schmidt". Forbes. December 1, 2011. Retrieved December 1, 2011. Italic or bold markup not allowed in: