Jump to navigation Jump to search
The Leith San Siro|
The Holy Ground
|Location||Albion Road, Edinburgh|
65,860 v Hearts|
2 Januar 1950
|Airchitect||Percy Johnson-Marshall (Famous Five an Sooth Staunds)|
Easter Road is a fitbaw stadium locatit in the Leith aurie o Edinburgh, Scotland, that is the hame grund o Scottish Premiership club Hibernian (Hibs). The stadium currently haes an aw-seatit capacity o 20,421,
References[eedit | eedit soorce]
- Lugton 1999, p. 199
- "Sparky in The Hibernian". www.hibernianfc.co.uk. Hibernian F.C. 24 September 2011. Retrieved 29 October 2011.
Buzzing like a wasp and stinging like a diehard Hibee, Leigh Griffiths has brought a gust of invigorating fresh air to the team's attack since joining the club on loan. Having supported Hibernian from the stands as a boy and after playing for the team in green at junior level – before spells with Livingston and Dundee – Griffiths must have felt like he was coming home. But his transition from Leith Academy to the Leith San Siro has not been a smooth ride, although the Scotland under-21 striker says he is glad he got there in the end.
- Hardie, David (2 November 2010). "Easter Road set for biggest crowd in 17 years as Hibs take on Hearts". Edinburgh Evening News. Johnston Press. Retrieved 2 November 2010.
- "Hibernian Football Club". www.spfl.co.uk. Scottish Professional Football League. Retrieved 5 January 2014.
- Inglis 1996, p. 451
- Inglis, Simon (1996). Football Grounds of Britain. Collins Willow. ISBN 0-00-218426-5.
- Lugton, Alan (1999). The Making of Hibernian 1. John Donald Publishers Ltd. ISBN 0-85976-509-1.