Jump to navigation Jump to search
EMI Group logo used from 1990 to 2012
Private company (2006–2011)|
Broken-up (EMI Music Publishing acquired bi consortium led bi Sony/ATV Music Publishing an comprisin Sony Corporation of America, the Estate o Michael Jackson, Mubadala Development Company PJSC, Jynwel Capital Limited, the Blackstone Group's GSO Capital Partners LP an David Geffen;|
bulk o recordin business acquired bi Universal Music Group;
Parlophone, Chrysalis Records, EMI Classics, Virgin Classics an EMI Records' Belgian, Czech, Dens, French, Norse, Portuguese, Spainyie, Slovak an Swadish operations acquired bi Warner Music Group;
Mute Records an Virgin Music Publishing sauld tae BMG Rights Management)
Columbia Graphophone Company|
EMI Music Publishing|
Virgin EMI Records
EMI Records Nashville
|Defunct||28 September 2012 (as a company)|
|Heidquarters||Westminster, Lunnon, Ingland, Unitit Kinrick|
Roger Faxon (chief executive)|
Ruth Prior (CFO)
|Revenue||£1.072 billion ($1.65 billion)(2009)|
Universal Music Group (2011–present)|
Sony/ATV Music Publishing (2011–present)
Nummer o employees
|5,500 (Januar 2008)|
Warner Bros. Records |
(Warner Music Group) (2011–)
Virgin EMI Records |
Universal Music |
EMI Group Limited, an aa kent as EMI Music or simply EMI, wis a Breetish multinaitional muisic recordin an publishin company, an electronics device an seestems manufacturin company, heidquartert in Lunnon, Ingland.
References[eedit | eedit soorce]
- Sisario, Ben (17 April 2012). "Sony Plans Major Cuts in EMI Jobs". The New York Times. Retrieved 11 April 2013.
- Sisario, Ben (8 February 2013). "Warner Music Group Buys EMI Assets for $765 Million". The New York Times. Retrieved 11 April 2013.
- Sisario, Ben (15 February 2013). "Music Companies Fight Over the Scraps of EMI." The New York Times. Retrieved from http://mediadecoder.blogs.nytimes.com/2013/02/15/music-companies-fight-over-the-scraps-of-emi/ on 10 May 2013.
- "1930–1949 – EMI Music". Retrieved 11 October 2010.
- "records strong improvement in full-year operating performance". EMI Music. 7 May 2009. Retrieved 13 August 2010.
- "EMI reports". EMI Music. 31 March 2009. Retrieved 13 August 2010.