Duke Max Joseph in Bavarie
|Duke in Bavarie|
|Born||4 December 1808|
|Dee'd||15 November 1888 (aged 79)|
|Spouse||Princess Ludovika o Bavarie (m. 1828)|
|Issue||Ludwig Wilhelm, Duke in Bavarie|
Duke Wilhelm Karl
Helene, Hereditary Princess o Thurn o Taxis
Elisabeth, Empress o Austrick
Maria Sofia, Queen o the Twa Sicilies
Mathilde Ludovika, Coontess o Trani
Sophie Charlotte, Duchess o Alençon
|Faither||Duke Pius August in Bavarie|
|Mither||Princess Amalie Luise o Arenberg|
Duke Max Joseph in Bavarie (Maximilian Joseph; 4 December 1808 – 15 November 1888) or simply cried Max in Bavarie wis a member o the Birkenfeld-Gelnhausenbranch o the Hoose o Wittelsbach
Mairiage[eedit | eedit soorce]
On 9 September 1828 he mairit Princess Ludovika o Bavarie, dochter o Keeng Maximilian I Joseph o Bavarie an a sister o Keeng Ludwig I o Bavarie, an Empress Karoline Auguste o Austrick. They haed issue.
Issue[eedit | eedit soorce]
- Duke Ludwig Wilhelm in Bavarie (21 Juin 1831 – 6 November 1920) mairit twice an haed issue.
- Duke Wilhelm Karl in Bavarie (24 December 1832 – 13 Februar 1833) died young.
- Duchess Helene in Bavarie (4 Aprile 1834 – 16 Mey 1890) mairit Maximilian Anton, Hereditary Prince o Thurn an Taxis an haed issue.
- Duchess Elisabeth in Bavarie (24 December 1837 – 10 September 1898) mairit Franz Joseph I o Austrick an haed issue.
- Duke Karl Theodor in Bavarie (9 August 1839 – 30 November 1909) mairit twice an haed issue.
- Duchess Marie Sophie in Bavarie (4 October 1841 – 19 Januar 1925) mairit Keeng Francesco II o the Twa Sicilies an haed issue.
- Duchess Mathilde Ludovika in Bavarie (30 September 1843 – 18 Juin 1925) mairit Prince Louis, Coont o Trani an haed issue.
- Duchess Sophie Charlotte in Bavarie (23 Februar 1847 – 4 Mey 1897) mauirit Prince Ferdinand, Duke o Alençon an haed issue.
- Duke Maximilian Emanuel in Bavarie (7 December 1849 – 12 Juin 1893) mairit Princess Amalie o Saxe-Coburg an Gotha an haed issue.
Teetles an styles[eedit | eedit soorce]
- 4 December 1808 – 15 November 1888 His Ryal Highness Duke Maximilian Joseph in Bavarie.