Dorothea Sophie o Neuburg
|Dorothea Sophie o Neuburg|
|Duchess o Parma|
Dorothea bi an unkent artist.
|Duchess o Parma|
|Tenur||7 December 1696 – 26 Mey 1727|
5 Julie 1670|
Neuburg Pailace, Bavarie, HRE
15 September 1748 (aged 78)|
|Buirial||Sanctuary o Santa Maria della Steccata|
Odoardo, Hereditary Prince o Parma|
Francesco, Duke o Parma
Prince Alessandro Ignazio|
Elisabeth, Queen o Spain
Wittelsbach (bi birth)|
Farnese (bi mairiage)
|Faither||Philip William, Elector Palatine|
|Mither||Elisabeth Amalie o Hesse-Darmstadt|
Dorothea Sophie o Neuburg (Dorothea Sophie; 5 Julie 1670 – 15 September 1748) was Duchess of Parma frae 1695 tae 1727. She wis regent o the duchy o Parma frae 1731 tae 1735 for her grandson Infante Carlos o Spain (later Duke o Parma). She wis also a sister o Haly Roman Empress Eleonore Magdalene (wife o Leopold I, Holy Roman Emperor) as well as Queen Maria Sophie o Portugal as well as the last wife o Charles II o Spain Maria Anna o Neuburg. Infanta Maria Doroteia o Portugal wis named in her honour.
First mairiage[eedit | eedit soorce]
On 17 September 1690, she mairit Odoardo Farnese, Hereditary Prince o Parma, heir to the throne of the Duchy o Parma an Piacenza. In their three years of mairiage, they haed twa childer, a son who died in infancy and a daughter, Elisabeth.
Second mairiage[eedit | eedit soorce]
Her husband died on 6 September 1693, only a month after the death of their son. On 7 December 1696, Dorothea mairit Odoardo's half-brither, Francesco Farnese, who haed become Duke o Parma when his faither died in 1694.
Childer[eedit | eedit soorce]
- Prince Alessandro Ignazio Farnese (6 December 1691 – 5 August 1693) died young.
- Princess Elisabetta Farnese (25 October 1692 – 11 Julie 1766) mairit Philip V o Spain an haed childer.
Teetles an styles[eedit | eedit soorce]
- 5 July 1670 – 17 September 1690 Princess Dorothea Sophie o Neuburg.
- 17 September 1690 – 6 September 1693 The Hereditary Princess o Parma.
- 6 September 1693 – 7 December 1696 The Dowager Hereditary Princess o Parma.
- 7 December 1696 – 26 May 1727 The Duchess o Parma.
- 26 May 1727 – 15 September 1748 The Dowager Duchess o Parma.
[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Dorothea Sophie o Neuburg at Wikimedia Commons