Jump to navigation Jump to search
In pheesics, thare are several kinds o dipole:
- An electric dipole is a separation o positive an negative charges. The simplest example of this is a pair o electric charges o equal magnitude but opposite sign, separated bi some (usually small) distance. A permanent electric dipole is ctied an electret.
- A magnetic dipole is a closed circulation o electric current. A simple example o this is a single luip o wire wi some constant current throu it.
- A current dipole is a current frae a sink o current tae a soorce o current within a (uosually conductin) medium. Current dipoles are eften uised tae model neuronal soorces o electromagnetic fields that can be meisurt uisin MEG or EEG technologies.
- A flow dipole is a separation o a sink an a soorce. In a heichly viscous medium, a twa-beater kitchen mixer causes a dipole flow field.
- An acoustic dipole is a (teepically periodic) solution o the wave equation that is generatit bi twa close-thegither soorces o opposite sign. A simple example is a dipole speaker.
- Ony scalar or ither field mey hae a dipole moment.