Ding at the 2015 German Masters
|Born||1 Aprile 1987|
Yixing, Jiangsu, China
|Heichest rankin||1 (December 2014, January–February 2015)|
|9 (as o 16 December 2019[datit info])|
|Heichest break||147: (6 times)|
Ding Junhui (Cheenese: 丁俊晖; born 1 April 1987) i a Cheenese professional snooker player who hae been considered the most successful Asian player i the history o the sport. Throughout his career, he has won 14 major ranking titles, includin three UK Championships i 2005, 2009, an 2019; two Shanghai Masters titles i 2013 and 2016; an one German Masters title in 2014. He has also twice reached the feenal of the Masters, winning once in 2011. Representing Cheena at the Asian Games, Ding has won five gold medals i individual an team events. In 2016, he became the first Asian player to reach the feenal of the Warld Championship. The same year, he won his first Six-red World Championship.
References[eedit | eedit soorce]
- Porter, Hugh (2007). "Cue China". Time. Archived frae the oreeginal on 7 October 2009. Retrieved 6 October 2009.
- Howard, Tom (16 January 2009). "Seven reasons why snooker is great". FHM. Archived frae the oreeginal on 14 October 2009. Retrieved 14 October 2009.
- Hercock, Richard (2 May 2018). "'Yorkshire Dragon' Ding sees fire go out on his Crucible dream". yorkshirepost.co.uk. Retrieved 11 September 2019.
- "Hail Pot Noodle's Won Ton and 47". Daily Mirror. Archived frae the oreeginal on 29 August 2016. Retrieved 19 December 2016.
- Honeyball, Lee (26 November 2006). "On the nose". The Guardian. Archived frae the oreeginal on 9 August 2017. Retrieved 9 August 2017.