Ding at the 2015 German Masters
|Born||1 Aprile 1987|
Yixing, Jiangsu, China
|Heichest rankin||1 (December 2014, January–February 2015)|
|11 (as o 27 June 2020)|
|Heichest break||147: (6 times)|
Ding Junhui (Cheenese: 丁俊晖; born 1 Apryle 1987) i a Cheenese professional snooker player who hae been considered the maist successfu Asian player i the history o the sport. Throughout his career, he haes won 14 major ranking titles, includin three UK Championships i 2005, 2009, an 2019; twa Shanghai Masters titles i 2013 and 2016; an one German Masters title in 2014. He haes an aw twice reached the feenal o the Masters, winnin ance in 2011. Representin Cheena at the Asian Games, Ding haes won five gowd medals i individual an team events. In 2016, he became the first Asian player tae reach the feenal o the Warld Championship. The same year, he won his first Six-red World Championship.
References[eedit | eedit soorce]
- Porter, Hugh (2007). "Cue China". Time. Archived frae the oreeginal on 7 October 2009. Retrieved 6 October 2009.
- Howard, Tom (16 January 2009). "Seven reasons why snooker is great". FHM. Archived frae the oreeginal on 14 October 2009. Retrieved 14 October 2009.
- Hercock, Richard (2 May 2018). "'Yorkshire Dragon' Ding sees fire go out on his Crucible dream". yorkshirepost.co.uk. Retrieved 11 September 2019.
- "Hail Pot Noodle's Won Ton and 47". Daily Mirror. Archived frae the oreeginal on 29 August 2016. Retrieved 19 December 2016.
- Honeyball, Lee (26 November 2006). "On the nose". The Guardian. Archived frae the oreeginal on 9 August 2017. Retrieved 9 August 2017.