Deepwater Horizon ile spill
|Deepwater Horizon ile spill|
|Location||Gulf o Mexico near Mississippi River Delta, Unitit States|
|Operator||Transocean unner contract for BP|
|Vollum||4.9 million barrels (210,000,000 U.S. gallons; 780,000 cubic meters) ±10%|
|Aurie||2,500 tae 68,000 sq mi (6,500 tae 176,100 km2)|
The Deepwater Horizon ile spill (an aa referred tae as the BP ile spill, the BP ile disaster, an the Gulf o Mexico ile spill) begoud on Apryle 20, 2010, in the Gulf o Mexico on the BP-operatit Macondo Prospect. Killin eleiven fowk, it is conseedert the lairgest marine ile spill in the history o the petroleum industrie an estimatit tae be 8% tae 31% lairger in volume nor the previous lairgest, the Ixtoc I ile spill.
References[eedit | eedit soorce]
- United States National Oceanographic and Atmospheric Administration. EMRA Gulf Response. 
- Deepwater Horizon Marine Casualty Investigation Report (PDF) (Report). Office of the Maritime Administrator. 17 August 2011. Retrieved 25 February 2013.
- On Scene Coordinator Report on Deepwater Horizon Oil Spill (PDF) (Report). September 2011. Retrieved 22 February 2013.
- "BP / Gulf Oil Spill – 68,000 Square Miles of Direct Impact" (Press release). SkyTruth.org. 27 July 2010. Retrieved 13 May 2010.
- Robertson, Campbell; Krauss, Clifford (2 August 2010). "Gulf Spill Is the Largest of Its Kind, Scientists Say". The New York Times. Retrieved 12 August 2010.
- "BP leak the world's worst accidental oil spill". The Daily Telegraph. London. 3 August 2010. Retrieved 15 August 2010.
- Jervis, Rick; Levin, Alan (27 May 2010). "Obama, in Gulf, pledges to push on stopping leak". USA Today. Associated Press. Retrieved 3 March 2013.
- "Memorial service honors 11 dead oil rig workers". USA Today.