|Sir David Lean, CBE|
|Born||25 Mairch 1908
Croydon, Lunnon, UK
|Died||16 Aprile 1991
|Thrift||Film director, producer|
|Hauf-marrae(s)||Isabel Lean (1930–36) (divorce) 1 child, Kay Walsh (1940–49) (divorce), Ann Todd (1949–57) (divorce), Leila Matkar (1960–78) (divorce), Sandra Hotz (1981–84) (divorce),Sandra Cooke (1990–91) (his daith)|
Sir David Lean, CBE (25 Mairch 1908 – 16 Aprile 1991) wis an Inglis film director, producer, screenwriter an editor, best remembered for big-screen epics The Bridge on the River Kwai (1957), Lawrence of Arabia (1962), an Doctor Zhivago (1965); for perhaps the maist highly regardit o aw the adaptations o Dickens' novels wi Great Expectations (1946) a Oliver Twist (1948); an for the renowned romantic drama Brief Encounter (1945).
Acclaimed bi directors includin Steven Spielberg an Stanley Kubrick, Lean wis votit 9t greatest film director o aw time in the Breetish Film Institute Sight & Sound "Directors' Top Directors" poll 2002. Nominatit seven times for the Academy Awaird for Best Director, for which he wan twice for The Bridge on the River Kwai, an Lawrence of Arabia. Lean haes three films in the top five o the Breetish Film Institute's Tap 100 Breetish Films.
References[eedit | eedit soorce]
- Indiana Jones' Influences: Inspirations. TheRaider.net. Retrieved on 2011-05-29.
- The Kubrick Site FAQ. Visual-memory.co.uk. Retrieved on 2011-05-29.
- The directors’ top ten directors. Bfi.org.uk (5 September 2006). Retrieved on 2011-05-29.
- The BFI 100: 1–10. Bfi.org.uk (6 September 2006). Retrieved on 2011-05-29.
- The BFI 100: 11–20. Bfi.org.uk (6 September 2006). Retrieved on 2011-05-29.