Karl III Philipp, Elector Palatine
|Karl III Philipp|
Charles III Philip, Elector Palatine
|Ring||8 Juin 1716 – 31 December 1742|
|Born||4 November 1661|
Neuburg an der Donau
|Dee'd||31 December 1742 (aged 81)|
|Spouse||Ludwika Karolina Radziwiłł|
Violente Theresia o Thurn an Taxis
|Issue||Leopoldyna Eleonora o Neuberg |
Maria Anna o Neuberg
Elisabeth Auguste, Coontess Palatine o Neuburg
Theophila Elisabeth Franziska Felicitas o Neuberg
Anna Elisabeth Theophila o Neuberg
|Faither||Philip William, Elector Palatine|
|Mither||Elisabeth Amalie o Hesse-Darmstadt|
Karl III Philipp, Elector Palatine (4 November 1661, in Neuburg – 31 December 1742, in Mannheim) was a ruler frae the hoose o Wittelsbach. He wis Elector Palatine, Coont o Palatine o Neuburg, an Duke o Jülich an Berg frae 1716 tae 1742. Until 1728 Karl III Philipp wis aa Coont o Megen.
=Mairiages[eedit | eedit soorce]
=First mairiage[eedit | eedit soorce]
In Berlin on 10 August 1688 he mairit Princess 'Ludwika Karolina Radziwiłł, dowager margravine o Brandenburg an a wealthy heiress in Lithuanie. They haed four childer although anly a single daughter, Elisabeth Auguste, lived to adulthood.
- Leopoldine Eleonore Josephine (27 December 1689 – 8 Mairch 1693).
- Maria Anna (b. 7 December 1690 – 1692) died young.
- Elisabeth Auguste Sophie (17 Mairch 1693 – 30 Januar 1728), mairit Coont Palatine Joseph Karl o Sulzbach
- Stillbirth son (born an died 22 Mairch 1695). The mither, Ludwika, died a few days later due tae complications giving birth tae him.
Second mairiage[eedit | eedit soorce]
In Kraków on 15 December 1701 he mairit secondly Princess Teresa Lubomirska, heiress o Ostroh. They haed twa daughters, neither o which though lived beyond the age o 3.
- Theophila Elisabeth Franziska Felicitas (13 November 1703 – 31 Januar 1705).
- Anna Elisabeth Theophila (9 Juin 1709 – 10 Februar 1712).
Third mairiage[eedit | eedit soorce]
In 1728 he married thirdly Countess Violente Theresia, (1683–1734), daughter of Count Philipp-Wilhelm o Thurn an Taxis, and his wife, Coontess Marie-Adelheid von Aham zu Wildenau. This childless union was morganatic, as the Augsburg branch of the wealthy Thurn an Taxis faimily haed only been elevated tae baronial rank in 1657 an made coonts o the Empire in 1701. But Violente received the honorary teetle o Princess frae Charles VI, Haly Roman Emperor]] 1733. Ancestry
[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Karl III Philipp, Elector Palatine at Wikimedia Commons