Charles III, Duke o Savoy
|Charles III o Savoy|
Charles III, bi Jean Clouet.
|Duke o Savoy|
|Ring||10 September 1504 – 17 August 1553|
10 October 1486|
Château de Chazey-sur-Ain, Fraunce
17 August 1553 (aged 66)|
|Spouse||Infanta Beatrice o Portugal|
|Issue||Emmanuel Philibert, Duke o Savoy|
|Hoose||Savoy (main line)|
|Faither||Philip II o Savoy|
|Mither||Claudine de Brosse|
Charles III of Savoy (10 October 1486 – 17 August 1553), often called Charles the Good, was Duke o Savoy from 1504 to 1553, although most of his lands were ruled bi the French between 1536 an his daith.
Mairiage[eedit | eedit soorce]
Charles married Infanta Beatrice o Portugal, daughter o Manuel I o Portugal. Beatrice wis both first cousin an sister-in-law o the Charles V, Haly Roman Emperor. They haed nine childer, but anly one child, Emmanuel Philibert, would reach adulthood.
Childer[eedit | eedit soorce]
- Adriano Giovanni Amadeo o Savoy, Prince o Piedmont (19 November 1522 – 10 Januar 1523) died young.
- Ludovico o Savoy, Prince o Piedmont (4 December 1523 – 25 November 1536) died young.
- Emmanuel Philibert, Duke o Savoy (8 July 1528 – 30 August 1580), mairit Marguerite o Fraunce, Duchess o Berry, sister o Henri II, Keeng o Fraunce
- Caterina o Savoy (25 November 1529-May 1536)
- Maria o Savoy (12 Juin 1530 – 1531)
- Isabella o Savoy (Mey 1532 – 24 September 1533) died young.
- Emanuele o Savoy (Mey 1533) died young.
- Emanuele o Savoy (Mey 1534) died young.
- Giovanni o Savoy (3 December 1537 – 8 Januar 1538) died young.
[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Charles III, Duke o Savoy at Wikimedia Commons