Caroline Stanbury Monte Carlo 2019
|Born||Caroline Alice Stanbury|
24 April 1976 (age 42)
|Thrift||Entrepreneur, Television Personality|
|Kent for||Ladies of London|
|Hauf-marrae(s)||Cem Habib (m. 2004)|
Caroline Alice Stanbury-Habib is an English reality television personality, the star of Ladies of London.
Early life and Education[eedit | eedit soorce]
Career[eedit | eedit soorce]
Stanbury started her career in public relations and then went on to work as a fashion stylist.
In 2013, Caroline joined with The Wedding Shop in London.
Since 2015, she has embarked on a new company, Caroline Stanbury Ltd.
Personal life[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "Interview with Caroline Stanbury". Essential Surrey. Retrieved 2016-02-10.
- "Caroline Stanbury". Bravo TV Official Site. Retrieved 2016-02-10.
- "Andrew's ex hits slopes as her firm hits the buffers". Mail Online. Retrieved 2016-02-10.
- "Would YOU splurge £100k on handbags? Socialite Caroline Stanbury did, and built this shrine in her home to worship them in. (Shame she can't afford a decent pair of jeans!)". Mail Online. Retrieved 2016-02-10.
- "Ladies Of London's Noelle Reno quits show as Caroline Fleming joins". Mail Online. Retrieved 2016-02-10.