Jump to navigation Jump to search
December 25, 1925|
27 Apryle 1998 (aged 72)|
Los Angeles, Californie, U.S.
|Subject||Anthropology, ethnography, shamanism|
Notes[eedit | eedit soorce]
- Castaneda's birth name, as well as the date an location o his birth, are uncertain. Accordin tae a 1973 airticle in Time, U.S. immigration records indicates that Castaneda wis born Carlos Cesar Arana Castaneda on December 25, 1925 in Cajamarca, Peru. In the airticle, Castaneda himsel claimed that he haed adopted the surname "Castaneda" later in life an that he had been born in São Paulo, Brazil. He an aa reportit his date o birth as December 25, 1935. In ither accoonts he gae his date o birth as December 25, 1931. A 1981 article in The New York Times statit that Castaneda "wis born Carlos Arana in a Peruvian moontain toun 66 years ago", indicatin a 1915 birth. Most sources tend to favor the Peruvian birth and 1925 date.
References[eedit | eedit soorce]
- Burton, Sandra; et al. (March 5, 1973). "Don Juan and the Sorcerer's Apprentice". Time. 101 (10). Retrieved 2011-12-23.
- Epstein, Benjamin (March 1, 1996). "My Lunch With Carlos Castaneda". Psychology Today. Retrieved 23 February 2015.
- Applebome, Peter (June 20, 1998). "Carlos Castaneda, Mystical and Mysterious Writer, Dies". The New York Times. Retrieved 23 February 2015.
- Walters, Ray (January 11, 1981). "Paperback Talk". The New York Times. Retrieved 23 February 2015.
- Chávez Candelaria, Cordelia; Garcia, Peter J.; Aldama, Arturo J. (2004). Encyclopedia of Latino Popular Culture, Volume One. Greenwood. p. 114. ISBN 978-0-313-32215-0. Retrieved 22 February 2015.