|Canadae 36,403,000 (Est.[Note 1])|
|Regions wi signeeficant populations|
|Fowkrepublic o Cheenae||20,000|
|Offeecial leids are Inglis (Canadian Inglis) an French (Canadian French). Numerous indigenous Canadian leids are recognisit an aw.|
Canadians (singular Canadian; French: Canadiens) are the fowk who are identifee'd wi the kintra o Canadae, residential, legal, historical, cultural or ethnic. For maist Canadians, several (frequently aw) o those types o connections exist an are the source(s) o them being considered Canadians.
Aboriginal fowks, accordin tae the 2006 Canadian Census, numbered at 1,172,790, 3.8% o the kintra's total population. The majority o the population is made up o Auld Warld immigrants an their descendants. Efter the initial period o French an then the hintle lairger Breetish colonization, different waves (or peaks) o immigration an settlement o nan-aboriginal fowks teuk place ower the course o nearly twa centuries an continues the day. Elements o Aboriginal, French, Breetish an mair recent immigrant customs, leids an releegions have combined to form the cultur o Canadae an thus a Canadian identity. Canadae haes been strangly influencit bi that o its linguistic, geografic an economic neighbour, the Unitit States an aw.
Notable Canadians[eedit | eedit soorce]
- Prime Meenisters
Notes[eedit | eedit soorce]
- The population count appearing may differ from the official estimates and projections released by Statistics Canada. Data displayed is as a rough estimate of the current Canadian population. Source: "Canada's population clock". Statistics Canada.
References[eedit | eedit soorce]
- "Distribution of Canadians Abroad" (Requires selection of location for data). Asia Pacific Foundation of Canada. 2010. Retrieved 2010-07-12.
- "Statistics of Mexico" (PDF). 2010. Retrieved 2011-09-06.
- "Tables on the population in Sweden 2008" (PDF). Statistics of Sweden. 2008. Retrieved 2010-07-01.
- "2006 Census: Aboriginal peoples". Statistics Canada. Government of Canada. 2009. Retrieved 2009-09-18.
|This Canadae-relatit article is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|