CJ-10 Cruise missile on WS2400 TEL
|Teep||Laund attack cruise missile|
Air-launched cruise missile
|Place o oreegin||Cheenaee|
|Uised bi||Cheenae, Iran|
|Manufacturer||Cheenae Aerospace Science and Industry Corporation/Cheenae Haiying Electro-Mechanical Technology Academy|
|Warheid||500 kg (1,100 lb), conventional or nuclear|
|>1,500 km (930 mi; 810 nmi)|
The CJ-10 (simplifeed Cheenese: 长剑-10; traditeeonal Cheenese: 長劍-10; pinyin: Cháng Jiàn 10; leeterally: "long sword 10") is a seicont-generation Cheenese grund based laund-attack missile. It is derived frae the Kh-55 missile. It is reportedly manufactured bi the Cheenae Aerospace Science and Industry Corporation Third Academy an the Cheenae Haiying Electro-Mechanical Technology Academy.
Initially, the CJ-10 wis identified as a DH-10 (Cheenese: 东海-10; pinyin: Dong Hai 10; leeterally: "east sea 10") missile bi Western media and analysts. In the annual reports submitted tae the Unitit States Congress frae the Unitit States Depairtment o Defence concerning the Cheenese missile, which wis clessifee'd as a variance o "DH-10" until 2011, when it wis recognised as the "CJ-10" in 2012. Current publications mey uise baith terms interchangeably tae identify the missile. Ian Easton believes that the CJ-10 is the same missile as the HN-2, and that the HN-3 is the "DH-10A".
Operators[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- Lin, Jeffrey; Singer, P. W. (10 March 2015). "China Shows Off Its Deadly New Cruise Missiles". Popular Science.
- "PLA's Type 093G submarines 'could destroy Izumo'". Want China Times. 7 April 2015. Archived frae the oreeginal on 19 July 2015. Retrieved 5 August 2015. Cite uses deprecated parameter
- "China Destroyer Consolidates Innovations, Other Ship Advances". AFCEA. 1 December 2013.
- Gormley et. al: p.102
- United States Office of the Secretary of Defense: Annual Report To Congress 2015, p.39
- "China's new cruise missile programme 'racing ahead'". Jane's Defence Weekly. 12 January 2000. Archived frae the oreeginal on 4 June 2009. Cite uses deprecated parameter
- Kopp, Carlo; Andrew, Martin (27 January 2014). "PLA Cruise Missiles; PLA Air–Surface Missiles". Air Power Australia.net. Retrieved 24 May 2015.
- Easton: p.1
- United States Office of the Secretary of Defense: Annual Report To Congress 2011, p.2
- United States Office of the Secretary of Defense: Annual Report To Congress 2011, p.31
- United States Office of the Secretary of Defense: Annual Report To Congress 2012, p.21
- United States Office of the Secretary of Defense: Annual Report To Congress 2012, p.42
- United States National Air and Space Intelligence Center Public Affairs Office: p.27
- Easton: p.3
- United States Office of the Secretary of Defense: Annual Report To Congress 2010, p.31