Schmidt at the 2012 Lindau Nobel Laureate Meetin
|Born||Brian Paul Schmidt
Februar 24, 1967
Missoula, Montana, Unitit States
|Naitionality||Australie an Unitit States|
|Institutions||Australie Naitional Varsity|
|Alma mater||Varsity o Arizona (1989), Harvard Varsity (1993)|
|Thesis||Type II supernovae, expanding photospheres, and the extragalactic distance scale (1993)|
|Doctoral advisor||Robert Kirshner[citation needit]|
|Spoose||Jennifer M. Gordon|
Brian Paul Schmidt AC, FRS, FAA (born Februar 24, 1967) is the Vice-Chancellor o the Australie Naitional Varsity (ANU). He wis previously a Distinguished Professor, Australian Research Council Laureate Fellow an astropheesicist at the Varsity's Mount Stromlo Observatory an Research School of Astronomy and Astrophysics an he is kent for his resairch in uisin supernovae as cosmological probes. He currently haulds an Australia Research Council Federation Fellaeship an wis electit a Fellae o the Ryal Society (FRS) in 2012. Schmidt shared baith the 2006 Shaw Prize in Astronomy an the 2011 Nobel Prize in Pheesics wi Saul Perlmutter an Adam Riess for providin evidence that the expansion o the universe is acceleratin, makin him the anly Montana-born Nobel laureate.
References[eedit | eedit soorce]
- "The 2011 Nobel Prize in Physics - Press Release". nobelprize.org.
- "Professor Brian Schmidt FRS". London: The Royal Society. Archived frae the oreeginal on 2015-02-22.
- Brian P Schmidt - Curriculum Vitae
- Brian Schmidt on Twitter
- with Brian Schmidt for Australian Astronomers oral history project, National Library of Australia
- Nobel Prize in Physics 2011 Announcement