|Born||Brian David Josephson|
4 Januar 1940
|Alma mater||Varsity o Cambridge (BA, MA, PhD)|
|Kent for||Josephson effect|
|Hauf-marrae(s)||Carol Anne Olivier (m. 1976)|
|Thesis||Non-linear conduction in superconductors (1964)|
|Doctoral advisor||Brian Pippard|
Brian David Josephson, FRS (born 4 Januar 1940), is a Welsh theoretical pheesicist an professor emeritus o pheesics at the Varsity o Cambridge. Best kent for his pioneerin wirk on superconductivity an quantum tunnellin, he wis awairdit the Nobel Prize in Pheesics in 1973 for his prediction o the Josephson effect, made in 1962 when he wis a 22-year-auld PhD student at Cambridge. Josephson is the anly Welshman tae hae wan a Nobel Prize in Pheesics. He shared the prize wi pheesicists Leo Esaki an Ivar Giaever, wha jyntly received hauf the awaird for thair ain wirk on quantum tunnellin.
References[eedit | eedit soorce]
- JOSEPHSON, Prof. Brian David. ukwhoswho.com. Who's Who. 2015 (online Oxford University Press ed.). A & C Black, an imprint of Bloomsbury Publishing plc. (subscription needit)
- International Who's Who, 1983-84, Europa Publications Limited, 1983, p. 672.
- "Professor Brian Josephson FRS". London: Royal Society. Archived frae the oreeginal on 2015-11-24.
- Josephson, Brian David (1964). Non-linear conduction in superconductors (PhD thesis). University of Cambridge.
- "Emeritus Faculty Staff List", Department of Physics, Cavendish Laboratory, University of Cambridge.
- "Brian D. Josephson", Encyclopædia Britannica.