Boeing AH-64 Apache
Jump to navigation Jump to search
|An AH-64 Apache frae the U.S. Airmy's 101st Aviation Regiment in Iraq|
|Naitional oreegin||Unitit States|
|Manufacturer||Hughes Helicopters (1975–84) |
McDonnell Douglas (1984–97)
Boeing Defense, Space & Security (1997–present)
|First flicht||30 September 1975|
|Primar uisers||Unitit States Airmy|
Israel Air Force
Egyptian Air Force
Ryal Netherlands Air Force
|Nummer biggit||2,000 as o Mairch 2013|
References[eedit | eedit soorce]
- "Boeing Marks 25th Anniversary of Apache First Flight Sept. 30". Boeing. 2 October 2000.
- Haynes, Mary L. and Cheryl Morai Young, ed. "Department of the Army Historical Summary, FY 1987, Chapter 5: Modernizing and Equipping the Army". Center of Military History, United States Army, 1995.
- Sterling, Robert. "Apache helicopters roar ahead". Boeing.com. Boeing. Retrieved 16 July 2014.
- "Modernizing the Army's Rotary-Wing Aviation Fleet". Congressional Budget Office. November 2007.
- "United States Department Of Defense Fiscal Year 2015 Budget Request Program Acquisition Cost By Weapon System" (pdf). Office Of The Under Secretary Of Defense (Comptroller)/ Chief Financial Officer. March 2014. p. 18.