Burnquist skeitchin in Brazil, 2008
Robert Dean Silva Burnquist|
10 October 1976
Rio de Janeiro, Brazil
|Citizenship||United States and Brazil|
Co-awner o Burnquist Organics
|Hicht||6 ft 2 in (1.88 m)|
|Childer||2, Lotus O'Brien Silva Burnquist, Jasmyn|
|Simmer X Gemmes medal record|
|2000 San Francisco||Vert Best Trick|
|2003 Los Angeles||Vert Doubles|
|2005 Los Angeles||Vert Best Trick|
|2007 Los Angeles||Skeitchbuird Big Air|
|2008 Los Angeles||Skeitchbuird Big Air|
|2010 Los Angeles||Skeitchbuird Big Air Rail Jam|
|2011 Los Angeles||Skeitchbuird Big Air|
|2002 Philadelphia||Vert Doubles|
|2006 Los Angeles||Vert|
|2009 Los Angeles||Skeitchbuird Big Air|
|2009 Los Angeles||Skeitchbuird Big Air Rail Jam|
|2010 Los Angeles||Skeitchbuird Big Air|
|1997 San Diego||Vert|
|1998 San Diego||Vert Doubles|
|1999 San Francisco||Vert Best Trick|
|2001 Philadelphia||Vert Best Trick|
|2006 Los Angeles||Vert Best Trick|
|2010 Los Angeles||Vert Best Trick|
Robert Dean Silva Burnquist (born October 10, 1976), better kent as Bob Burnquist, is a Brazilian professional skeitchbuirder. In 2010 he became the first skeitchbuirder tae land a fakie tae fakie 900. This maks Burnquist the 5t person in history tae hae iver landit the 900 an aw.
Backgrund[eedit | eedit soorce]
Bob Burnquist wis born in Rio de Janeiro tae an Swadish-American faither an a Brazilian mither. He became adept at skeitchbuirdin in São Paulo. As an adult he emigratit tae North Americae; he haulds dual citizenship in Brazil an the U.S.
Career[eedit | eedit soorce]
Burnquist's biggest success tae date came at the vert contest at the 2001 X-Games. Afore his feenal run (the last run o the event) he wis sittin in seicont place ahint twa-time defendin champion Bucky Lasek. Burnquist produced a flawless run, includin multiple tricks that haed niver been seen afore an, as a result, wur unnamit. Durin the run, commentator Tony Hawk went hoarse an nearly lost his voice while screamin in disbelief. Burnquist wis rewardit wi a 98, the seicont heichest score iver given in any X-Games skatebuirdin event, ahint anerlie Bucky Lasek's score o a 98.50 the year afore.
Burnquist's specialties are in switch stance skatebuirdin an creatin innovative vert tricks. He haes aaways treed tae fynd new weys tae mak his tricks mair creative an mair difficult. He haes a signature trick cried "one-footed smith grind". Burnquist haes an aw been featured in the hit video gemme Tony Hawk's Pro Skater, an appeared in aw o its sequels with the exception o Pro Skater 3, due tae license restrictions as a result o his appearin in anither skatin game, X-Games Skateboarding, durin that year. He returned as a featured character in the series stairtin again wi Tony Hawk's Pro Skater 4 an haes syne appeared in aw the series' gemmes follaein that.
Burnquist is the anerlie skater tae go ower a loop ramp with a gap in it (OP King Of Skate). No anerlie wis the loop gapped, but Burnquist an aw did the gap switch. He is an aw the first skater tae go through a loop while ridin switch stance, an the first tae go aw the way aroond a full pipe just bi pumpin up tae speed inside it. In 2000, Burnquist wan the X-Games' best trick contest, wi his famous fakie 5-0 with a fakie Kickflip aff o the grind bar. He creatit a trick called "Burntwist", which is in the Tony Hawk's series.
Burnquist completit a BASE jump efter attemptin a 50-50 intae the Grand Canyon. The first attempt nearly cost Burnquist his life efter he missed the rail an fell oot o control afore regaining hissel an successfully deployin his parachute. Efter some adjustments tae the tak-aff ramp his seicont attempt went aff flawlessly. This stunt wis shown in an episode o the televeesion show Stunt Junkies.
He umwhile livit wi professional skatebuirder Jen O'Brien, an their dochter Lotus. He nou lives wi Veronica Nachard an their dochter Jasmyn (born 2007) in Vista, Californie, where he haes a warld-renouned vert ramp in his backyard. This ramp haes been skatit bi dozens o famous skatebuirders, includin Colin McKay, Tony Hawk, Rune Glifberg Bucky Lasek, an Lincoln Ueda, an haes been featured in hunders o magazines an videos, includin Tony Hawk's Trick Tips an Thrasher Magazine. Burnquist's latest addition tae his backyard skate-pairk is ane o the warld's few permanent Mega Ramps.
He haed an aw stairtit the Bob Burnquist Foundation tae bring knowledge aboot organic fermin an gardenin tae schuils, an wis ane o the foonders o the Action Sports Environmental Coalition, a nonprofit organization that brings ecological awareness tae skatebuirders, surfers an BMXers.
Videography[eedit | eedit soorce]
Burnquist haes been featured in mony videos includin:
- Es Menikamati
- Anti Hero's Self Entitled Video "Anti Hero"
- Anti Hero's First Video "F***tards"
- The Firm's "Can't Stop"
- Flip's "Extremely Sorry"
- Viva La Bam
Burnquist wis featured in a commercial for Aero choclate bars.
Contest history[eedit | eedit soorce]
- 1st in 2011 X Games Big Air
- 1st in 2010 X Games Big Air Rail Jam
- 3rd in 2010 X Games Vert Best Trick
- 2nd in 2010 X Games Big Air
- 2nd in 2009 X Games Big Air
- 3rd in 2009 Maloof Money Cup
- 2nt in 2009 X Games Big Air Rail Jam
- 1st in 2008 X Games Big Air
- 1st in 2007 X Games Big Air
- 3rd in 2006 X Games Big Air
- 1st in 2006 The Coolio Games
- 1st in 2005 X Games Vert Best Trick
- 1st in 2003 X Games vert doubles (wi Bucky Lasek)
- 2nt in 2002 X Games vert doubles (wi Bucky Lasek)
- 1st in 2001 X Games vert
- 1st in 2001 Slam City Jam vert.
- 1st in 2000 X Games Vert Best Trick
- 1st in 2000 Slam City Jam vert.
- 1st in 1995 Slam City Jam vert.
- 4t in 1996 Gravity Games Jam vert.
References[eedit | eedit soorce]
- Ruibal, Sal (2008-06-18). "Skateboarder Burnquist strikes a balance on Dew Tour - USATODAY.com". USA Today. Retrieved 2010-01-22.
- Thomas, Pete (2006-08-04). "Event No Longer Simply Child's Play". Los Angeles Times. Retrieved 2010-05-02.
- Switch Magazine, Bob Burnquist interview, 15. February 2004[deid airtin]
- Higgins, Matt (2006-11-01). "A Skateboarding Ramp Reaches for the Sky". The New York Times. Retrieved 2010-04-26.
- Skim the Fat, Bob Burnquist videography
- New York Times, A Skateboarding Ramp Reaches for the Sky, 1. November 2006
- Grist, Bob's Hope, 8. February 2007