|Preses o Burkina Faso|
15 October 1987 – 31 October 2014
Roch Marc Christian Kaboré
Kadré Désiré Ouedraogo
Paramanga Ernest Yonli
|Precedit bi||Thomas Sankara|
|Succeedit bi||Isaac Zida (Actin)|
3 Februar 1951|
Ziniaré, Upper Volta
|Poleetical pairty||Congress for Democracy an Progress|
|Spoose(s)||Chantal de Fougères|
|Wabsteid||Blaise Compaoré on Twitter|
Republic o Upper Volta|
Blaise Compaoré (born 3 Februar 1951) is a Burkinabé politeecian that wis preses o Burkina Faso frae 1987 tae 2014. He wis a tap associate o Preses Thomas Sankara during the 1980s, an in October 1987, he led a coup d'état during which Sankara wis killed. Subsequently, he introduced a policy o "rectification", owerturnin the Marxist policies pursued bi Sankara. He won elections in 1991, 1998, 2005, an 2010 in quakstenable circumstances. His attempt tae amend the constitution tae extend his 27-year term caused the 2014 Burkinabé uprisin. On 31 October 2014, Compaoré resigned, whaurupon he fled tae the Ivory Coast.
References[eedit | eedit soorce]
- "Apathetic voters likely to hand Compaore landslide victory ", france24.com
- "Burkina Faso ex-leader Blaise Compaore becomes Ivorian". BBC News. 24 February 2016. Retrieved 24 February 2016.
- Dodman, Benjamin (31 October 2014). "Blaise Compaoré, the African peacemaker who faced rebellion at home". France24. Retrieved 3 November 2014.
- Profiles of People in Power: The World's Government Leaders (2003), page 76–77.
- "Biographie du président", website of the Presidency (in French).
- "Burkina Faso general takes over as Compaore resigns". BBC. 31 October 2014. Retrieved 31 October 2014.
- "Former Burkina president Compaore arrives in Ivory Coast - sources", Reuters, 1 November 2014.