Black Swan (film)
Theatrical release poster
|Directit bi||Darren Aronofsky|
|Story bi||Andres Heinz|
|Muisic bi||Clint Mansell|
|Eeditit bi||Andrew Weisblum|
|Distributit bi||Fox Searchlight Pictures|
|Box office||$329.4 million|
Black Swan is a 2010 American psychological thriller film directit bi Darren Aronofsky, written bi Andres Heinz, Mark Heyman, an John McLaughlin, an starnin Natalie Portman, Vincent Cassel, Mila Kunis an Winona Ryder. The plot revolves aroond a production o Tchaikovsky's Swan Loch ballet bi a prestigious New York Ceety company. The production requires a ballerina tae play the innocent an fragile White Swan, for which the committit dancer Nina (Portman) is a perfect fit, as well as the dark an sensual Black Swan, which are qualities better embodied bi the new arrival Lily (Kunis). Nina is owerwhelmed bi a feelin o immense pressur when she finds hersel competin for the part, causin her tae lose her tenuous grip on reality an strynd intae a livin nichtmare.
References[eedit | eedit soorce]
- "Black Swan (15)". British Board of Film Classification. November 19, 2010. Retrieved September 21, 2016.
- Zeitchik, Steven (September 17, 2010). "Darren Aronofsky's 'Black Swan' a feature film of a different feather". The Korea Herald. McClatchy-Tribune Information Services. Retrieved February 4, 2012.
- "Black Swan (2010)". Box Office Mojo. Retrieved September 10, 2011.
- "Direct Effect Season 1, Episode 7 Darren Aronofsky of BLACK SWAN". Fox Movie Channel Originals. TV Guide. October 8, 2011.
- "'Black Swan' director Darren Aronofsky likes a challenge". Los Angeles Times. December 9, 2010