|EP by Sepultura|
|Released||1 December 1985|
August 1985 at J.G. Estudios,|
Belo Horizonte, Brazil
|Genre||Daith metal, black metal, thrash metal|
Bestial Devastation is an EP bi Brazilian hivy metal baund Sepultura, released in 1985 throu Cogumelo Records. It is thair first offeecial release, an oreeginally appeared alangside Overdose's Século XX as a split album. Later on, it becam the bonus tracks o Morbid Visions' CD version.
Table o contents
Production values[eedit | eedit soorce]
Acause o Sepultura's collective lack o money, maist o the instruments uised on Bestial Devastation wur borraed frae friends an acquaintances.
The vocals on the introductory track "The Curse" wur performit bi a friend o the baund; accordin tae Igor Cavalera:
|“||One thing I remember is that we had one of our friends come and do the voice for the intro ('The Curse') because he would do that voice without effects --he was kind of burping in a way. It was funny, so we had him come down and do it in the studio. I don't even remember his name!||”|
The baund apparently foucht wi the producer durin the recordin. In an interview, Igor Cavalera said, "(H)e wanted to clean everything up in the mix and we finally had to play him some records by Venom to show him that bands sounded this way."
Owerview[eedit | eedit soorce]
Months prior tae recordin wha wad eventually acome the Bestial Devastation EP, the baund decidit tae switch thair leerics frae Portuguese tae Inglis. Nane o the baund members ken hou tae write or speak the leid, sae thay asked thair friend Lino tae translate thair leerics. Examples o Lino's crude translation skills can be seen in ane o the verses o "Antichrist":
|“||Churches will be destroyed
Crosses will be broken
He's laughing in blasphemy
Like a domain of death.
Reception[eedit | eedit soorce]
Bestial Devastation wis released in December 1985, alangside Overdose's Século XX EP. Ower the neist few month, it sauld 8,000 copies. Sepultura's surprisin success wis pairtly attributit tae the first Rock in Rio, that teuk place in Rio de Janeiro on Januar 1985. This muisic festival's line-up includit Whitesnake, AC/DC, Iron Maiden, Queen, Ozzy Osbourne an the Scorpions, an wis responsible for Brazil's hard rock / hivy metal boom.
The EP wis later reissued bi Roadrunner Records on ae CD wi Morbid Visions in 1997. The reissue includit a demo version o the sang "Necromancer" that wis the first studio recordin o the baund, an a live version o "Antichrist" frae the Chaos A.D. tour, re-written as "Anticop".
Track leetin[eedit | eedit soorce]
|3.||"Antichrist"||Wagner "Antichrist"||Max "Possessed"||3:47|
|5.||"Warriors of Death"||4:10|
Credits[eedit | eedit soorce]
- Max "Possessed" Cavalera – vocals, rhythm guitar
- Jairo "Tormentor" Guedz – lead guitar
- Paulo "Destructor" Jr – bass guitar
- Igor "Skullcrusher" Cavalera – drums, percussion
- Recordit an mixed in twa days on 8 tracks in August 1985 at J. G. Estudios, Belo Horizonte, Brazil
- Producit bi Sepultura
- Back cover photo bi Vânia Cavalera
- Remastered for the Roadrunner Records release bi Michael Sarsfield at Frankford/Wayne, New York, USA
Notes[eedit | eedit soorce]
- Barcinski & Gomes (1999), p. 31.
- Sepultura, Morbid Visions / Bestial Devastation reissue liner notes (1997).
- As above.
- Barcinski & Gomes (1999), pp. 29 & 30.
- Rivadavia, Eduardo. "Morbid Visions/Bestial Devastation - Sepultura". Allmusic. Retrieved 11 May 2005.
- Barcinski & Gomes (1999), p. 32.
- Barcinski & Gomes (1999), p. 34.
- Barcinski & Gomes (1999), p. 25.
References[eedit | eedit soorce]
- Barcinski, André & Gomes, Silvio (1999). Sepultura: Toda a História. São Paulo: Ed. 34. ISBN 85-7326156-0
- Sepultura (1986). Morbid Visions. [CD]. New York, NY: Roadrunner Records. The Sepultura Remasters (1997).