Bernhard II, Duke o Saxe-Jena
|Duke o Saxe-Jena|
|Born||14 October 1638|
|Dee'd||3 Mey 1678 (aged 39)|
|Spouse||Marie Charlotte de La Trémoille|
|Issue||Charlotte Marie, Duchess o Saxe-Weimar |
John William, Duke o Saxe-Jena
|Hoose||Hoose o Wettin|
|Faither||Wilhelm, Duke o Saxe-Weimar|
|Mither||Eleonore Dorothea o Anhalt-Dessau|
Bernhard II, Duke o Saxe-Jena (Weimar, 14 October 1638 – 3 Mey 1678)
Mairiage[eedit | eedit soorce]
Bernhard attendit the Varsity o Jena frae Februar 1654 until November 1657. Subsequently, he was pulled into political affairs when his faither sent him tae Paris in order to strengthen the relations of Ernestine line with the King Louis XIV, hopefully through a mairiage. The French king, however, made him wait eighteen months for an audience. The stay in Fraunce finally led tae his marriage to Marie Charlotte de La Trémoille, dochter o Henri de La Trémoille, Duke o Thouars an Marie de La Tour d'Auvergne.
Issue[eedit | eedit soorce]
- Wilhelm, Hereditary Prince o Saxe-Jena (24 Julie 1664 – 21 Juin 1666).
- Stillborn dochter (7 Aprile 1666).
- Prince Bernhard o Saxe-Jena (9 November 1667 – 26 Aprile 1668).
- Princess Charlotte Marie o Saxe-Jena (20 December 1669 – 6 Januar 1703), mairit Wilhelm Ernst, Duke o Saxe-Weimar; but divorced in 1690.
- Johann Wilhelm, Duke o Saxe-Jena (28 Mairch 1675 – 4 November 1690).