Bonds in 2006
|Born: 24 Julie 1964|
|May 30, 1986, for the Pittsburgh Pirates|
|Last MLB appearance|
|September 26, 2007, for the San Francisco Giants|
|Runs batted in||1,996|
|Career heichlichts an awairds|
|Representin Unitit States|
|Amateur World Series|
Barry Lamar Bonds (born 24 Julie 1964) is an American umwhile perfaisional basebaw left fielder that played 22 saisons in Major League Baseball (MLB) wi the Pittsburgh Pirates an San Francisco Giants. Bonds received seiven NL MVP awairds an 14 All-Star selections, an is considered tae be ane o the greatest basebaw players o aw time.
References[eedit | eedit soorce]
- "Barry Bonds' agent says slugger's career is over". ESPN.com. December 10, 2009. Archived frae the oreeginal on December 18, 2009. Retrieved December 15, 2009. Cite uses deprecated parameter
- Johnston, Joey (September 2004). "Barry Bonds: the best ever? Giants slugger will forever be compared to the greatest major league players and his numbers will rank him as the top performer of his era". Baseball Digest. Archived frae the oreeginal on 2012-07-18. Retrieved June 20, 2008. Cite uses deprecated parameter
- James, Bill (2003). The New Bill James Historical Baseball Abstract. New York: The Free Press. ISBN 0-7432-2722-0. as citit at Christensen, Chris (2006). "Five Books for a Deserted Island". Elysian Fields Quarterly. Retrieved April 17, 2008.
- "Aaron: Bonds Is greatest Of All Time". NBC Sports. August 31, 2004. Archived frae the oreeginal on April 11, 2013. Retrieved February 2, 2013. Cite uses deprecated parameter
- "ESPN's Hall of 100 – Ranking the all-time greatest MLB players". ESPN.com. Retrieved August 4, 2013.
- "100 Greatest Baseball Players by The Sporting News: A Legendary List by Baseball Almanac". Baseball-almanac.com. Retrieved August 4, 2013.