B. K. S. Iyengar
Iyengar on his 86th birthday in 2004
|Born||14 December 1918|
Bellur, British Indie (present-day Karnataka, India)
|Died||20 August 2014 (aged 95)|
Cause o daith
|Heart attack caused by renal failure|
|Thrift||Yoga teacher, author|
|Kent for||Iyengar Yoga|
|Relatives||Abhijata Sridhar, Hareeth Sridhar (grandchildren)|
B. K. S. Iyengar, or Bellur Krishnamachar Sundararaja Iyengar (December 14, 1918 - August 20, 2014) wis an Indien yoga teacher an writer. He foundit the style o yoga kent as "Iyengar Yoga". He wis thocht tae be ane o the foremost yoga teachers in the warld.
He wis awardit the Padma Shri in 1991, the Padma Bhushan in 2002 an the Padma Vibhushan in 2014. In 2004, Iyengar wis namit ane o the 100 maist influential fowk in the warld bi Time Magazine.
References[eedit | eedit soorce]
- Aubrey, Allison. "Light on life: B.K.S. Iyengar's Yoga insights". Morning Edition: National Public Radio, 10 November 1995. (full text) Accessed 4 July 2007
- Stukin, Stacie (10 October 2005). "Yogis gather around the guru". Los Angeles Times. Retrieved 9 Januar 2013.
- "Padma Awards Announced". Press Information Bureau, Ministry of Home Affairs. 25 Januar 2014. Retrieved 26 Januar 2014.
- 2004 TIME 100 - B.K.S. Iyengar Heroes & Icons, TIME.
- By B.K.S. Iyengar. "Yoga News & Trends - Light on Iyengar". Yoga Journal. Archived frae the original on 31 August 2007. Retrieved 15 November 2012.
- "Yoga guru B. K. S. Iyengar passes away". The Hindu.com. Retrieved 20 August 2014.
Ither wabsteid[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae B. K. S. Iyengar at Wikimedia Commons
- The official Iyengar website
- BBC World Service article and programme by Mark Tully
- Leap of faith(2008, Trivedi & Makim) Documentary aboot the life o BKS Iyengar