Aziz Sancar, Nobel Laureate in chemistry in Stockholm 2015
|Born||8 September 1946|
Savur, Mardin, Turkey
|Citizenship||Turkey an Unitit States|
Aziz Sancar (born 8 September 1946) is a Turkis-American biochemist an molecular biologist specialisin in DNA repair, cell cycle checkpynts, an circadian clock. In 2015, he wis awairdit the Nobel Prize in Chemistry alang wi Tomas Lindahl an Paul L. Modrich for thair mechanistic studies o DNA repair.
References[eedit | eedit soorce]
- "The Aziz & Gwen Sancar Foundation – Carolina Türk Evi – Turkish House, NC". carolinaturkevi.org. Retrieved 7 October 2015.
- "Geçmiş Yıllarda Bilim Ödülü Alanlar" (in Turkish). Scientific and Technological Research Council of Turkey. Retrieved 9 October 2015.CS1 maint: unrecognised leid (link)
- "Ödül Alanlar". Vehbi Koç Award. Archived frae the oreeginal on 3 March 2016. Retrieved 9 October 2015. Unknown parameter
- "Aziz Sancar". UNC School of Medicine. Retrieved December 5, 2015.
- Broad, William J. (7 October 2015). "Nobel Prize in Chemistry Awarded to Tomas Lindahl, Paul Modrich and Aziz Sancar for DNA Studies". New York Times. Retrieved 7 October 2015.
- Staff (7 October 2015). "THE NOBEL PRIZE IN CHEMISTRY 2015 - DNA repair – providing chemical stability for life" (PDF). Nobel Prize. Retrieved 7 October 2015.