Azerbaijani Airmed Forces
The Airmed Forces o Azerbaijan (Azerbaijani: Azərbaycan Silahlı Qüvvələri) were re-established according tae the Law of the Republic of Azerbaijan on the Airmed Forces frae 9 October 1991. The Azerbaijan Democratic Republic (ADR) haed oreeginally formed its own airmed forces frae 26 Juin 1918. Houaniver these were dissolved efter Azerbaijan wis absorbed intae the Soviet Union as the Azerbaijan Soviet Socialist Republic frae 28 Eprel 1920. Efter the Soviet Union dissolved in 1991–92 the airmed forces were reformed based on Soviet bases and equipment left on Azeri soil.
The airmed forces haeve three brainches: the Azerbaijani Laund Forces, the Azerbaijani Air an Air Defence Force, and the Azerbaijani Navy. Associatit forces include the Azerbaijani Naitional Gaird, the Internal Truips o Azerbaijan, and the State Border Service, which can be involved in state defense unner certain circumstances.
According tae the Azerbaijani media sources the militar expenditures of Azerbaijan for 2009 were set at $2.46 billion USD, houaniver according tae Stockholm International Peace Research Institute, anelie $1.473 billion wis spent in that year. IISS awso suggests that the defence budget in 2009 wis $1.5 billion. The Meenistry o Defence Industry o Azerbaijan supervises the design, manufacturing, regulation an maintenance o militar equipment. In the future, Azerbaijan hopes tae start biggin tanks, airmourit vehicles, militar planes and militar helicopters.
References[eedit | eedit soorce]
- "Azerbaijan - European Bureau for Conscientious Objection". www.ebco-beoc.org. Archived frae the oreeginal on 15 January 2015. Retrieved 15 January 2015.
- The Military Balance 2010. London: Routledge for the IISS. 2010. p. 176. ISBN 1-85743-557-5.
- "Azerbaijan to increase spending on defense, national security". Archived frae the oreeginal on 30 January 2019. Retrieved 28 January 2019.
- "Canadian defence deal with Azerbaijan raises new questions about arms export controls - CBC News". Archived frae the oreeginal on 2 October 2017. Retrieved 17 October 2017.
- "Official web-site of President of Azerbaijan Republic". en.president.az. Archived frae the oreeginal on 30 May 2012. Retrieved 6 March 2018.
- Cite error: Invalid
<ref>tag; no text was provided for refs named
- "Gov't allots over $2bn for 2009 defense spending". AzerNEWS. 12 November 2008. Archived frae the oreeginal on 6 July 2011. Retrieved 12 November 2008.
- Stockholm International Peace Research Institute The SIPRI Military Expenditure Database Archived 25 Julie 2011[Date mismatch] at the Wayback Machine.
- "Azerbaijan manufacturing arms". January 26, 2008. Archived frae the oreeginal on May 30, 2012.
- "Azerbaijan to manufacture its own aircraft and helicopters". Archived frae the oreeginal on 23 March 2009. Retrieved 25 September 2008.
- "Azerbaijan will be unable to produce competitive military technology in the next five years". Archived frae the oreeginal on 23 March 2009. Retrieved 26 September 2008. and "Azerbaijan to produce tanks, aviation bombs and pilotless vehicles in 2009". Archived frae the oreeginal on 19 September 2010. Retrieved 7 June 2010.