Anne Marie o Denmark
Queen Anne Marie in 1987
|Queen consort o the Hellenes|
|Tenur||18 September 1964 – 1 Juin 1973|
|Born||30 August 1946|
Amalienborg Pailace, Copenhagen, Denmark
|Spouse||Constantine II o Greece|
Pavlos, Croun Prince o Greece
|Faither||Frederick IX o Denmark|
|Mither||Ingrid o Swaden|
Princess Anne Marie o Denmark (Anne Marie Dagmar Ingrid; born on 30 August 1946) is the wife o King Constantine II, who reigned frae 1964 until 1973. Anne Marie is the youngest dochter o King Frederick IX o Denmark an his wife Ingrid o Swaden. She is the youngest sister o the reigning Queen Margrethe II o Denmark an cousin o the reigning King Carl XVI Gustaf o Swaden.
Mairiage[eedit | eedit soorce]
Issue[eedit | eedit soorce]
- Princess Alexia o Greece an Denmark born 10 Julie 1965) mairit Carlos Morales Quintana an haed issue.
- Prince Pavlos o Greece an Denmark, "Croun Prince o Greece" (born 20 Mey 1967) mairit Marie Chantal Miller an haed issue.
- Prince Nikolaos o Greece an Denmark (born 1 October 1969) mairit Tatiana Blatnik but hae nae issue.
- Princess Theodora o Greece an Denmark (born 9 Juin 1983)
- Prince Philippos o Greece an Denmark (born on 26 Aprile 1986)
Teetles an styles[eedit | eedit soorce]
- 30 August 1946 – 18 September 1964 Her Ryal Highness Princess Anne Marie o Denmark.
- 18 September 1964 – 1 Juin 1973 Her Majesty The Queen o the Hellenes, Princess o Denmark.
- 1 Juin 1973 – present Her Majesty Queen Anne Marie o the Hellenes, Princess o Denmark.
[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Anne Marie o Denmark at Wikimedia Commons