Jump to navigation Jump to search
|An aw kent as||
Adventure Time with|
Finn & Jake
|Creautit bi||Pendleton Ward|
|Directit bi||Larry Leichliter[lower-alpha 1]|
Patrick McHale[lower-alpha 2]|
Cole Sanchez[lower-alpha 3]
Adam Muto[lower-alpha 4]
Nate Cash[lower-alpha 4]
Dee Bradley Baker
Polly Lou Livingston
|Appenin theme||"Adventure Time", performed bi Pendleton Ward|
|Endin theme||"The Island Song", performed bi Ashley Eriksson|
Casey James Basichis|
|Kintra o oreegin||Unitit States|
|No. o series||10‡|
|No. o episodes||274[lower-alpha 5] (leet o episodes)|
Derek Drymon[lower-alpha 8]
Pendleton Ward[lower-alpha 9]
Adam Muto[lower-alpha 10]
Adam Muto[lower-alpha 11]
Pendleton Ward[lower-alpha 2]
Nick Jennings[lower-alpha 6]
Thurop Van Orman[lower-alpha 2]
Adam Muto[lower-alpha 7]
6 minutes (pilot anly)
Cartoon Network Studios
|Distributor||Warner Bros. Television Distribution|
Nicktoons (pilot anly)
|Pictur format||1080i (16:9 HDTV)|
Pilot: Januar 11, 2007|
Offeecial: Apryle 5, 2010 – present
|Precedit bi||Random! Cartoons|
Notes[eedit | eedit soorce]
- Larry Leichliter served as director till the fift-series episode "Bad Little Boy". Efter this episode, the term wis phased oot in favour o "superveesin director", an the follaein hae served in this role: Nate Cash (series 5), Adam Muto (series 5–9), Elizabeth Ito (series 5–9), Kent Osborne (series 6), Andres Salaff (series 6–8), Cole Sanchez (series 6, 8–10), an Diana Lafyatis (series 10). Guest directors for the series hae includit: David OReilly ("A Glitch Is a Glitch"), Masaaki Yuasa ("Food Chain"), David Ferguson ("Water Park Prank"), an Kristen Lepore ("Bad Jubies"). Houiver, the term "airt director" wis reteened; Nick Jennings (series 1–6) an Sandra Lee (series 6–10) hae served in this capacity.
- Anly for series 1–2.
- Anly for series 2–3.
- Anly for series 3–5.
- Ten addeetional shorts (i.e., mini-episodes aboot twa meenits in lenth) war an aa produced.
- Anly for series 1–6.
- Anly for 2013–14.
- Anly for series 1.
- Anly for series 3–10.
- Anly for series 7–10.
- Anly for 2014–15.
- In its first series, the series wis eften billed Adventure Time with Finn and Jake acause the producers war unshuir whather thay coud secur the richts tae the sempler teetle Adventure Time.
References[eedit | eedit soorce]
- Sava, Oliver (October 9, 2013). "Beneath Adventure Time's Weirdness Lies Surprising Emotional Complexity". The A.V. Club. Archived frae the oreeginal on December 3, 2013.
Adventure Time has become deeply entrenched in the comedy community.
- Whalen, Andrew (January 26, 2017). "'Adventure Time: Islands' Review: Most Futures Are Dark In New Season 8 Episodes, Life". iDigitalTimes. Archived frae the oreeginal on February 25, 2017.
Adventure Time: Islands stands as the full fruition of Adventure Time's slow embrace of science fiction ... At first Adventure Time was post-apocalyptic: a far-flung fantasy future in which magic has returned ... but Islands opens a new phase in the series' science fiction storytelling by confronting the human race head-on.
- Perlmutter, David (2014). America Toons In. Jefferson, North Carolina: McFarland & Company. p. 346. ISBN 978-1-4766-1488-5.
In the manner of Robert E. Howard's Conan, this duo peddles their heroic skills ... and consequently they enter into a variety of adventurous situations.
- For example, see: Lloyd, Robert (April 5, 2010). "'Adventure Time With Finn & Jake' Enters a Wild New World". The Los Angeles Times. Archived frae the oreeginal on March 4, 2016.
Adventure Time With Finn & Jake, a new animated series getting its official premiere Monday on the Cartoon Network...
- Muto, Adam [MrMuto] (January 2014). "For a short time, we weren't sure if we'd be able to use Adventure Time (without "with Finn and Jake") as the official title for the show". Archived frae the oreeginal on January 13, 2014 – via Spring.me.