The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
|This fish-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
Acanthopterygii (meanin "spiny finned ane") is a superorder o bony fishes in the class Actinopterygii. Members o this superorder are kent as the ray-finned fishes an aa for the characteristic sharp, bony rays in thair fins; however this name is eften gien tae the class Actinopterygii as a whole an aa.
- Order Mugiliformes, the mullets
- Order Atheriniformes, includin silversides an rainbowfishes
- Order Beloniformes, includin the flyingfishes
- Order Cetomimiformes, the whalefishes
- Order Cyprinodontiformes, includin livebearers, killifishes
- Order Stephanoberyciformes, includin the ridgeheads
- Order Beryciformes, includin the fangtooths an pineconefishes
- Order Zeiformes, includin the dories
- Order Gobiesociformes, the clingfishes
- Order Gasterosteiformes includin the sticklebacks
- Order Syngnathiformes, includin the seahorses an pipefishes 
- Order Synbranchiformes, includin the swamp eels
- Order Tetraodontiformes, includin the filefishes an pufferfishes
- Order Pleuronectiformes, the flatfishes
- Order Scorpaeniformes, includin scorpionfishes an the weaver fishes
- Order Perciformes 40% o aw fishes includin anabantids, basses, cichlids, gobies, gouramis, mackerels, perches, scats, whitings, wrasses