|Forby kent as||
|Born||Juin 16, 1971
East Harlem, Manhattan
New York Ceety, New York, U.S.
|Oreigin||Marin City, Californie, U.S.|
|Deid||September 13, 1996
Las Vegas, Nevada, U.S.
Tupac Amaru Shakur (16 Juin 1971 – 13 September 1996), kent bi his stage names 2Pac an briefly as Makaveli an aw, wis a American rapper an actor. Shakur haes sauld ower 75 million albums warldwide as o 2010, makkin him ane o the best-sellin muisic airtists in the warld. MTV rankit him at number twa on their eet o The Greatest MCs of All Time an Rolling Stone namit him the 86t Greatest Artist of All Time. His double disc album All Eyez on Me is ane o the best sellin hip hop albums o aw time.
Shakur began his career as a roadie, backup dancer, an MC for the alternative hip hop group Digital Underground, eventually branchin aff as a solo airtist. The themes o maist o Shakur's sangs revolvit aroond the violence an hardship in inner ceeties, racism an ither social problems. Baith o his parents an several ither o his faimily wur members o the Black Panther Pairty, whose ideals wur reflectit in his sangs.
Durin the latter pairt o his career, Shakur wis a vocal participant in the so-cried East Coast–Wast Coast hip hop rivalry, becomin involvit in conflicts wi ither rappers, producers an record-label staff members, maist notably The Notorious B.I.G. an his label Bad Boy Records.
On 7 September 1996, Shakur wis shot multiple times in a drive-by shuitin at the intersection o Flamingo Road an Koval Lane in Las Vegas, Nevada. He wis taken tae the University Medical Center of Southern Nevada, whaur he dee'd sax days later.
Discografie[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- Levs, Joshua. (September 13, 2006) Growing Tupac's Legacy, 10 Years After His Death. NPR. Retrieved 2011-06-14.
- O'Malley, Zack (November 1, 2010). "Tupac Shakur's Ghastly Halloween". Forbes. Retrieved 2011-12-15.
- "100 Greatest Artists of All Time". Rollingstone.com. Retrieved 2012-01-07.
- Tupac Shakur – Thug Angel (The Life of an Outlaw). 2002.
- "Tupac Shakur". Hotshotdigital.com. Retrieved 2012-01-07.
- Edwards, Paul, 2009, How to Rap: The Art & Science of the Hip-Hop MC, Chicago Review Press, p. 330.
- Jay-Z: Essays on Hip Hop's Philosopher King, p. 55
- Antonio Planas (Aprile 7, 2011). "FBI outlines parallels in Notorious B.I.G., Tupac slayings". Las Vegas Review-Journal. Retrieved Februar 19, 2013.
- Tupac Shakur's death certificate details reported by Cathy Scott. Retrieved 2007-10-05.