Trouble in Terrorist Town
Trouble in Terrorist Town (aft abbreviated as TTT) is a gam mode created fur th' sandbox physics gam Garry's Mod. It was created by Bad King Urgrain, a developer also knoon fur th' Half-Life 2 mod Zombie Master. Trouble in Terrorist Town uses Garry's Mod's iplementation ay th' Lua programmin' leid, an' heavily relies oan gam content frae Counter-Strike: Source due tae th' borrowed player character models an' weapons
Gamplay[eedit | eedit soorce]
At th' start ay each roon, approximately a body quarter ay aw players ur randomly assigned tae be traitors, while th' remainder ur innocent.
Some innocent players ur granted access tae special equipment in order tae discowre th' traitoroos players – these ur th' detecti'es. Th' traitors main wark as a team tae eliminate aw non-traitors afair th' roon ends. (usually, thaur is a roon timer), withit bequeathin' tae innocent players th' fact 'at they ur traitoroos (fur 'en they woods be killed).
Detecti'es an' traitors hae th' option tae use certain equipment tae achieve their goal. tools available tae traitors include c-4, kni'es an' radio devices tae privately contact fellaw traitors. Detecti'es an' traitors hae th' option tae use certain equipment tae achieve their goal. tools available tae traitors include c-4, kni'es an' radio devices tae privately contact fellaw traitors. Traitors an' detecti'es main baith make use ay radar devices tae discowre th' locations ay other players.
Th' gameplay shares similarities wi' 'at ay th' russian ceilidh gam Mafia.
References[eedit | eedit soorce]
- "Trouble in Terrorist Town". Trouble in Terrorist Town!. Retrieved 17 November 2012.
- "Bad King Urgrain". Bad King Urgrain. Retrieved 23 July 2013.
- Pearson, Craig (30 August 2012). "A Brief History Of Garry’s Mod: Community Contraptions". Rock, Paper, Shotgun. Retrieved 23 July 2013.
- "Lie to survive in Trouble in Terrorist Town". PC Gamer. Retrieved 17 November 2012.
- "Trouble in Terrorist Town". Television Tropes & Idioms. Retrieved 17 November 2012.