Taif (Arabic الطائف aṭ-Ṭā’if) is a ceety in the Mecca Province o Saudi Arabie at an elevation o 1,879 m (6,165 ft) on the slopes o the Sarawat Muntains (Al-Sarawat Muntains). It has a population of 521,273 (2004 census). Each simmer the Saudi Govrenment muives frae the heat o Riyadh tae Taif. The ceety is the centre o an agricultural aurie kent for its grapes, roses an hinnie.
Table o contents
Notable residents 
Bani Hareth is ane o the Adnani Arabs tribes livin aroond Taif in Saudi Arabie. The tribe is ane o the biggest tribes in the aurie an occupees the full area between Taif and Al Qunfuthah in Saudi. Bani Adwan is ane o the Adnani Arabs tribes livin oreeginally in the northren pairt o Taif, an in the soothren pairt o Jordan. Thu Al issba'a Al Adwani (in Arabic) is a figur o the tribe In the pre-islamic era, in which he's kent as a poet an a man o wisdom. Furthermair, Banu Thabet are fowk descendit frae Thabit. The tribe is oreeginally pairt o the Otaibah clan.
- an at least fower ithers.
Ither residents 
- Keeng Faisal I o Iraq
- Nayef bin Abdul Aziz Al Saud
- Uthman bin Affan
- Mutlaq Hamid Al-Otaibi
- Muhammad bin Qasim
- Uthman Ibn Affan the 3rd Rashidun (Richtly Guidit Caliph) caliph born in Taif.
- Midhat Pasha (1822–1884), airchitect o the first Ottoman constitution who wis strangulated in Taif.
- Hadi Soua'an Al-Somaily (b.1970) First Saudi Olympic medal winner.
See an aw 
- Hugh Kennedy - The Prophet and the Age of the Caliphates
- Martin Lings - Muhammad: his life based on the earliest sources
- John Lewis Burckhardt (Johann Ludwig Burckhardt) - Travels in Arabia; comprehending an account of those territories in Hedjaz which the Muslims regard as sacred, online version available free from Project Gutenberg here.
- Pars Tuğlacı – Osmanlı Şehirleri
- Michael Asher - Lawrence: The Uncrowned King of Arabia
- David Holden an Richard Jones - The House of Saud
This Saudi Arabie relatit airticle's a stub. Ye can gie Wikipædia a haund bi eikin til it.
This ceity-relatit airticle's a stub. Ye can gie Wikipædia a haund bi eikin til it.