|Production||2006 - 2011|
|Body style||5-door hatchback|
F4 layoot optional
|Ingine||658 cc EN07D DOHC AVCS I 4
658 cc EN07X DOHC I 4 supercharged
|Wheelbase||2,360 mm (92.9 in)|
|Length||3,395 mm (133.7 in)|
|Width||1,475 mm (58.1 in)|
|Hicht||1,645 mm (64.8 in)|
|Curb wicht||930 kg (2,050.3 lb)|
The Subaru Stella is a Japanese automobile produced bi Subaru startin Juin 2006. The Stella is based on the same architecture as the Subaru R2. It haes a 4-door hatchback, It can be considered as a direct replacement o the Subaru Pleo despite the fact the Pleo is still currently in production, an is Subaru's re-entry intae the market segment dominatit bi the Suzuki Wagon R an the Daihatsu Move, hopin tae recapture market share efter the R2's less-than-expectit sales performance. The Stella's dimensions are mair parkin structure friendly whaur vehicle stackin is utilized ower the Pleo.
The name "Stella" is Italian for "star", a reference tae the Subaru logo.
Due tae the investment o Toyota, the future production status o the Stella is in question as Toyota haes annoonced that Subaru kei caurs will be replaced in model year 2010, wi Toyota awready sellin a Toyota vehicle rebadged as a Subaru, currently cawed the Subaru Dex.
It haes been showcased at the G8 Summit on 2008-07-07. Fuji annoonced in Juin 2009 that it plans tae sell 170 units through Mairch 2010, primarily tae fleet an government uisers in Japan, wi deliveries beginnin in late Julie 2009.
It is going tae be sauld in the European Union in 2010-09-02.
Notes an references
- Yumiko, Nishitani (2008-04-11). "Japan's Fuji Heavy shares rally on expanded alliance with Toyota group". Thomson Financial News. Retrieved 2010-02-22.
- Justin Gardiner (2008-04-16). "Subaru to stop making Kei Cars". Autoblog. Retrieved 2010-02-22.
- "Fuji Heavy Industries press release", 2008-06-27. Retrieved on 2007-07-04
- Vicky Parrott (2008-06-30). "Electric Subaru revealed". Retrieved 2010-02-22.
- "Unveiled: Subaru Plug-In Stella EV". 2009-06-05. Retrieved 2010-02-22.
- "bases". Retrieved 2010-02-22.(Spainyie)