|Birth name||Sophie Edkvist|
|Born||12 Februar 1972|
Table o contents
Early an personal life
Born in the suburbs o Stockholm in 1972, Zelmani's faither bought the family a guitar when Zelmani wis 14. Despite no professional muisic trainin, Zelmani became a sangwriter an recordit some sangs at a local studio. Efter she mailed the demos tae three record companies, Zelmani wis affered a record deal bi Sony Music Sweden.
She is marriet an haes ane dochter wi her husband.
Sophie Zelmani recordit her debut, eponymous album wi Sony in 1995. The album wis producit an arrangit bi Lars Halapi an co-producit bi Patrik Sventelius, who an aw played guitar. She describit the process o makkin the album: "In the beginning Lars and I spent a few months in the studio. We had fun and then picked the musicians. We recorded in two weeks but the whole thing took half a year." Bi 1997, Zelmani's debut album haed sauld 200,000 copies in Europe an Asie Pacific, afore muivin tae the US mercat, distributit bi Columbia Records. Zelmani said, "I had no ambitions to go abroad. I knew I wanted to make a record. That's all I wanted." Columbia's mercatin campaign includit CD sampler giveaways, consumer press, an rotation on SAS Airlines flichts atween Scandinavie an the US.
|1999||Time to Kill|
|2002||Sing and Dance|
|2005||A Decade of Dreams 1995-2005|
|2007||Memory Loves You|
|2008||The Ocean and Me|
|2010||I'm the Rain|
- Scott, Matthew. "Sophie Zelmani - Memory Loves You", South China Morning Post (retrieved from Factiva), 11 February 2007. Retrieved on 12 Februar 2008..
- Sinclair, David. "Gentle on my mind", The Times (retrieved from Factiva), 7 June 1996. Retrieved on 12 Februar 2008..
- Jansen, Ara. "Curtain up for Swede in search of a hobby", The West Australian (retrieved from Factiva), 22 August 1996. Retrieved on 12 Februar 2008..
- "Global success begins at home", Music Business International (retrieved from Factiva), 1 February 1997. Retrieved on 12 Februar 2008..
- Reece, Doug. "New wave of Nordic bands looks to U.S. (Swedish bands)", Billboard (retrieved from Factiva), 14 December 1996. Retrieved on 12 Februar 2008..
- Bream, Jon. "Music: Sophie Zelmani", Star-Tribune Newspaper of the Twin Cities Mpls.-St. Paul, 15 November 1996. Retrieved on 12 Februar 2008..
- Neff, Andrew. "Oddball Dylan collection has curious flair", Bangor Daily News (retrieved from Factiva), 7 February 2004. Retrieved on 12 Februar 2008..