Sepang Internaitional Circuit
The Sepang Internaitional Circuit (SIC) is a racin circuit in Sepang, Selangor, Malaysie. It is locatit near Kuala Lumpur Internaitional Airport, approximately 60 km sooth of the caipital ceety Kuala Lumpur. It is the venue usied for the Formula Ane Malaysian Grand Prix, A1 Grand Prix as well as the Malaysian Motorcycle Grand Prix. It is also uised as a venue for mony ither major motorsport events.
The main circuit, normally raced in a clockwise direction, is 5.54 kilometres lang, an is notit for its sweepin corners an wide straights. The layoot is quite unusual, wi a very lang back straight separatit frae the pit straight bi juist ane very tight hairpin.
Ither configurations o the Sepang circuit can also be uised. The north circuit is also raced in a clockwise direction. It is basically the first half o the main circuit. The course turns back towards the pit straight efter turn 6 an is 2.71 kilometres long in total.
The sooth circuit is the ither half o the racecourse. The back straight o the main circuit becomes the pit straight when the sooth circuit is in uise, an joins ontae turn 8 o the main circuit tae form a hairpin turn. Also run clockwise, this circuit is 2.61 km in length.
- "Sepang International Circuit Preview". www.forumula1.net. Retrieved 2008-03-20.
- Offeecial information aboot Sepang at the Formula 1 site
- A lap o Sepang wi Honda’s Alexander Wurz
- Trackpedia guide tae driving Sepang
- Sepang F1 International Circuit
- Sepang F1 International Circuit Statistics
- Sport Facilities
- Google Maps location
- Ciro Pabón's Racetracks 3D views and virtual laps of all F1 circuits, including this one, via Google Earth
- Spectator testimonial on the Sepang International Circuit at F1Fanatic
- A1GP info of Sepang International Circuit
- BBC's circuit guide
- TSN Track Walkthrough
- Track info from the Asian Festival of Speed web site