Sachertorte frae the Hotel Sacher, Vienna
|Place o origin||Austrick|
|Region or state||Vienna|
|Main ingredient(s)||Chocolate sponge cake, apricot
jam, dark chocolate icin
Sachertorte (help·info) (German pronunciation: [ˈzaxɐˌtɔʁtə]) is a specific type o chocolate cake, or torte, inventit bi Austrick Franz Sacher in 1832 for Prince Wenzel von Metternich in Vienna, Austrick. It is ane o the maist famous Viennese culinary specialties.
References[eedit | eedit soorce]
- Bell, Bethany (31 May 2007). "Happy Birthday, cake". BBC News. Retrieved 2007-05-31.
It was created by chance one day in 1832 when the chef to the chancellor, Prince Wensel Metternich, suddenly fell ill. His 16-year-old apprentice, Franz Sacher, was called in to create a dessert that would not disgrace the prince and the Sachertorte was born.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- The Oreeginal Sacher Torte wabsteid
- Sachertorte recipe bi Delia Smith
- The anly Sacher-Shop ootside Austrick
- Oreeginal Sacher Torte recipe (en)
- Oreeginal Sacher Torte (de)