The SEAT 1400 wis the first caur produced bi SEAT, it wis a rebrandit Fiat 1400, itself Fiat’s first integratit chassis model. The caur wis a sma fower door sedan: components wur shipt as CKD kits frae Italy an assembled bi SEAT at their new plant in Barcelona's Zona Franca atween 1953 an 1964.
- The first SEAT 1400, affered atween 1953 an 1955, incorporatit a 1395 cc fower cylinder watercooled Fiat ingine wi a claimed ootput o 44 bhp an top speed o 116 km/h (72 mph).
- The SEAT 1400 A, the first revision, launcht for 1955 wis a modernised version o the original 1400, based on the Fiat 1400 A which haed appeared frae Turin the previous year. Publisht pouer ootput wis nou raised tae 50 bhp an the top speed tae 125 km/h (78 mph).
- The SEAT 1400 B appearin for 1957 retained its predecessor’s bodywirk but featured a revised front grill an affered a twa tone paint scheme. In addition tae the sedan, a five door station wagon an commercial delivery truck version wur available. Claimed ingine ootput an maximum speed for the sedan wur nou 58 bhp an 135 km/h (84 mph). This version o the 1400 woud continue in production till 1964.
- The SEAT 1400 C wis introduced in 1960. The modern Pininfarina styled body, came frae the recently introduced Fiat 1800. The previous SEAT 1400 B remained in production: the twa caurs wur affered in parallel, sharin the same ingine, though the newer caur wis langer an, it appears, slightly hivier than the auld. The decision tae fit the auld fower cylinder unit in the new bodied SEAT rather than tae tool up for assembly in Catalonia o the new sax cylinder ingines being fittit bi Fiat in the new bodied caurs appears tae hae been taken on cost grunds: disposable incomes in Spain at this time wur far lawer than those in Italy. In 1963 a five door estate version o the 1400 C appeared, featurin a twa piece tailgate. The introduction o a diesel ingined version woud hae tae await the successor model, housomeivver.
By 1964, when the caur wis replaced bi the SEAT 1500, 82.894 examples coverin fower distinctively different versions o the 1400 haed been produced.
- This airticle incorporates text translatit frae the correspondin Dutch Wikipaedia airticle as o 2008-04-20