Royal Society for the Protection of Birds
|Heidquairters||The Lodge, Sandy,
25 Ravelston Terrace,
|Aurie servit||Unitit Kinrick|
|Key fowk||Steve Ormerod
Dr Mike Clarke
|Revenue||£88.28 million GBP (2006)|
|Operatin income||£69.7 million GBP (2006)|
|Net income||£3.68 million GBP (2006)|
|Employees||1,545 paid staff
The Royal Society for the Protection of Birds (RSPB) is a charitable organisation registered in Ingland an Wales an in Scotland. It wirks tae promote conservation an pertection o birds an the wider environment through public awareness campaigns, peteetions an through the operation o naitur reserves throughoot the Unitit Kinrick.
The RSPB haes 2,000 employees, 17,600 volunteers an mair than 1 million members (includin 150,000 youth members), makin it the lairgest wildlife conservation charity in Europe. The RSPB haes mony local groups an maintains 200 naitur reserves.
References[eedit | edit source]
- RSPB Annual Report, 2005–2006. Retrieved 19 February 2007.
- Template:EW charity
- Template:Scottish charity
- "What does the RSPB do?". RSPB. Archived from the original on 2 January 2007. Retrieved 19 February 2007.
- "About the RSPB". RSPB. Retrieved 19 February 2007.
- "Reserves". RSPB. Retrieved 13 February 2010.