|- Ebreu||רָמַת גַּן|
|Moshe Aviv Touer an Diamond Exchange District|
|- Heid o Municipality||Zvi Bar|
|- Tot||12,214 dunams (12.2 km2 / 4.7 sq mi)|
|Name meaning||Garden Heights|
Ramat Gan (Ebreu: רָמַת גַּן (audio)?) is a ceety in the Tel Aviv destrict o Israel, locatit east o Tel Aviv. It is hame tae ane o the warld's major diamond exchynges an Israel's tallest biggin, the Moshe Aviv Touer. Ramat Gan wis established in 1921 as a moshava, a communal farmin settlement. At the end o 2007, the population wis 133,400. The mayor o Ramat Gan is Zvi Bar.
Table o contents
Ramat Gan wis establisht bi the Ir Ganim association in 1921 as a satellite toun o Tel Aviv. The first plots o land wur purchased atween 1914-1918. The settlement wis initially a moshava, a Zionist agricultural colony that grew wheat, barley an watermelons. The name o the settlement wis chynged tae Ramat Gan (lit: Garden Heights) in 1923. The settlement continued tae operate as a moshava till 1933, although it achieved local cooncil status in 1926. At this time it haed 450 residents. In the 1940s, Ramat Gan became a battlegrund in the kintra's leid war: A Yiddish leid printin press in Ramat Gan wis blown up bi Ebreu-leid extremists.
Ower the years, the economy shiftit frae agricultur tae commerce an industry. Bi 1946, the population had grown to 12,000. In 1950, Ramat Gan wis recognized as a ceety. In 1955, it haed a population o 55,000. The first mayor wis Avraham Krinitzi who remained in office for 43 years. In 1961, the municipal aurie o Ramat Gan expandit wastward, tae encompass the aurie that includes the Sheba Medical Center in Tel Hashomer, an eastward, tae encompass the aurie aroond Bar Ilan University. In 1968, the warld's lairgest diamond exchynge opened in Ramat Gan. The Sheba Medical Center an the Israel Diamond Exchynge are locatit in Ramat Gan.
Ramat Gan is locatit in the Gush Dan metropolitan aurie east o Tel Aviv. It is bundit in the north bi the Yarkon River an in the east bi Bnei Brak. Giv'atayim lies tae the soothwast. Ramat Gan experiences an average o 500 mm o rainfall per year an is locatit, on average 80 meters abuin sea level. It is built on limestone hills. Ramat Gan pairks include The National Park which covers some 1,900 dunams, an David Park in the Marom Naveh neighborhuid. 25% o Ramat Gan is covered bi public paurkland. Ramat Gan neighborhuids include: Shchunat Hageffen, Ceety Center, Nachalat Ganim, Kiryat Krinitzi, Ramat Shikma, Ramat Yitzhak, Shchunat Rishonim, Tel Yehuda, Givat Geula, Neve Yehoshua, Kiryat Borochov, Marom Naveh, Ramat Amidar, Ramat Chen, Shikun Vatikim, Shchunat Hillel, Elite an Diamond Exchynge Destrict an Tel Binyamin.
|Ceety o Ramat Gan
Population bi year
As o 2006, Ramat Gan haed 129,700 residents, on an aurie o 12,000 dunams (12 km²). The population wis growin at a rate o 1.0% per annum wi 90% o this growth comin through natural increase. The population density o the ceety is 9,822.6 per square kilometer, ane o the heichest in Israel. In terms o the oreegin o Ramat Gan's residents, 42,900 oreeginate frae Europe an Americae, 10,200 frae Africae, 29,200 frae Asie, an 40,600 frae Israel. 86,200 o the residents o Ramat Gan wur born in Israel, whilst 36,600 wur born abroad.
Accordin the Israel Central Bureau o Statistics, as o 2001, Ramat Gan's socioeconomic rankin stuid at 8 oot o 10. 70.9% o twalt grade students received a matriculation certificate in 2000. That year, the average wages in Ramat Gan wur 6,995 NIS. As o 2006, 32,100 o the ceety's hoosehaulds haed fowk who wur no in the labour force, wi 23,300 o these retired. 1,900 o the hoosehaulds haed unemployed athin them. 43,000 hoosehaulds wur fully employed. The lairgest sectors o jobs for those in employment in Ramat Gan wur business activities accoontin for 18.1% o jobs, education, 15.1%, wholesale an retail trade, an repairs, 14.2%, manufacturin 10.8%, an health, welfare an social wirk services, 10.0%.
Ramat Gan's economy is dominatit bi the Diamond Exchynge Destrict in the northwast o the ceety, hame tae a lairge concentration o skyscrapers, includin Moshe Aviv Tower (Ceety Gate), Israel's tallest at ower 240 meters, the Diamond Exchynge (a warld leader in diamonds), a lairge Sheraton hotel, an mony hie-tech businesses, amang them Check Point Software Technologies an ArticlesBase. In the wake o a crackdoun on prostitution an gamblin in 2006, quality o life haes improved in the aurie. An aa locatit in the Diamond Exchynge Destrict is the State Bank of India's Israeli heidquarters an the heidquarters o Bank Mizrachi, whilst the embassies o Ghana, Kenyae, the Ivory Coast, Jordan, Norawa, Belgium, Holland, an the European Economic Community, are locatit in the aurie. A number o ither internaitional embassies are an aa locatit in the ceety, as is the British Council. An aa heidquartered in the ceety is the Histadrut trade union. Locatit tae the sooth of Ramat Gan is Hiriya, the lairgest waste transfer site in the Middle East.
Ramat Gan is an aa an important center for industry an manufacturin wi major fruit an vegetable cannin plants, textile mills, metal production plants, electrical manufacturers, furniture makers, an fuid producers based here.In 2008, construction began on the Elite Touer, set tae exceed the Ceety Gate Touer in height, on the site o the historic Elite Candy factory. As a tribute tae the history o the site, the lawer floors o the touer will hoose a chocolate museum. The touer is set tae contain luxury apairtments, wi an average price tag o $1 million each. At the end o 2006, Ramat Gan haed three hotels, wi a total o 408 ruims wi 150,000 body-nichts ower the year representin 64% room occupancy.
Cultural venues in Ramat Gan include the Ramat Gan Theater, the Diamond Theater an the Russell Cultural Center. The Beit Zvi School o Performin Airts is based in Ramat Gan. Ramat Gan operates twa cinemas complexes: the Lev-Elram Cinema an the "Yes Planet" megaplex.
Beit Avraham Krinizi, hame o the first mayor, is nou a museum o the history o Ramat Gan. The Harry Oppenheimer Diamond Museum tells the story o the Israeli diamond industry. Man and the Living World Museum is a natural history museum an the Maccabi Museum focuses on the history o Jewish sports syne 1898. The Ramat Gan Safari, a 250-acre (1.0 km2) zoo hoosin 1,600 animals, is the lairgest animal collection in the Middle East. Ither museums in the ceety include the Museum o Israeli Airt, Kiryat Omanut which hooses sculpture galleries an a ceramics studio, the Museum o Roushie Airt, the Museum o Jewish Airt, an the Yehiel Nahari Museum o Far Eastren Airt.
Local govrenment 
Ramat Gan is hame tae Israel's seicont lairgest university, Bar-Ilan University, wi 24,000 students. The ceety is an aa the location o the Shenkar College o Ingineerin an Design, Ramat Gan College, an Beit Zvi actin college.
The Sheba Medical Center locatit in sootheastren Ramat Gan an Tel HaShomer, is Israel's lairgest hospital. It includes the Safra Children's Hospital an Padeh Geriatric Rehabilitation Center. The ceety haes 32 medical centers run bi health authorities an 10 child-care clinics operatit bi the municipality.
The Maccabiah Gemmes are held in Ramat Gan ivery fower years. Ramat Gan Stadium is Israel's naitional fitbaa stadium. Seatin 41,583, it is the lairgest stadium in the kintra. Hakoah Amidar Ramat Gan (based at the Winter Stadium) an Hapoel Ramat Gan (based at the HaMakhtesh Stadium in neighbourin Giv'atayim) are the ceety's main fitbaa clubs, baith haein wan the championship at some point in their history. Beitar Ramat Gan an Shikun Vatikim Ramat Gan baith play in the Sooth A Diveesion o Liga Bet, the fift tier. The nou-defunct clubs Maccabi Ramat Gan an Maccabi Ramat Amidar wut baith involved in mergers which formed Hakoah Amidar. In basketbaw, Ironi Ramat Gan plays in Ligat HaAl, the top diveesion. The Beetles Club o Israel meets ivery Friday in Ramat Gan, bringin thegither lovers o Volkswagens.
Notable residents 
- Lior Eliyahu, professional basketbaw player
- Aviv Geffen, muisician
- Uzi Hitman, sangwriter an sangster
- Etgar Keret, author
- Ilan Ramon, first Israeli astronaut
- Zeev Revach, actor
- Tal Stricker, swimmer
- Dahlia Ravikovitch, poet
Twin ceeties 
- Table 3 - Population of Localities Numbering Above 2,000 Residents and Other Rural Population. Israel Central Bureau of Statistics (2010-30-06). Retrieved on 30 October 2010. .
- Ramat Gan (Israel). Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Ramat Gan. Jewish Virtual Library. Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- General Information. Ramat Gan Municipality. Archived from the original on 27 Mairch 2008. . Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Pilowsky, A: "Yiddish Alongside The Revival of Hebrew Public Polemics On The Status of Yiddish In Eretz Israel, 1907-1929", Readings In The Sociology of Jewish Languages, page 123. Joshua Fishman ed, Leiden - E.J. Brill, 1985.
- Whalid Khalidi, All That Remains, ISBN 0-88728-224-5, 1992. Page 246
- Ramat Gan. Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Parks & Safari. Archived from the original on 17 Mairch 2008. . Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Population Densities. Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Sources of Population Growth. Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Origins. Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Labour Force Characteristics. Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Industry of employment. Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Knesset approves harsh punishments for human trade - Israel News, Ynetnews. Ynetnews.com (1995-06-20). Retrieved on 6 Mey 2009. .
- Decline in Human Trafficking for Prostitution. Walla!.
- "Diamond Exchange Area turns into luxury residential spot", Jerusalem Post. Retrieved on 6 Apryle 2008..
- "Ramat Gan". Ramat Gan. Encarta. http://encarta.msn.com/encyclopedia_761565219/ramat_gan.html. Retrieved 2008-04-06. [deid airtin]
- Trump to build projects in Israel - Israel Money, Ynetnews. Ynetnews.com (1995-06-20). Retrieved on 6 Mey 2009. .
- Statistical Abstract of Israel 2007 - No. 58 Subject 23 - Table No. 11. Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Theatre & Cinema. Archived from the original on 17 Mairch 2008. . Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Museums & Fine Art. Archived from the original on 17 Mairch 2008. . Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Ramat Gan. Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Academic Institutes. Archived from the original on 17 Mairch 2008. . Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Ayala Hurwicz (2007-05-07). Sheba - Largest Hospital in Israel (Hebrew). Retrieved on 14 September 2007. .
- Medical Services. Archived from the original on 17 Mairch 2008. . Retrieved on 6 Apryle 2008. .
- Synagogues in Ramat Gan (Ebreu)
- Our Faith. Retrieved on 3 August 2009. .
- Ramat Gan Sister Cities. Archived from the original on 7 Mairch 2008. . Retrieved on 6 Apryle 2008. .