Province o Ragusa
|Province o Ragusa|
|• Preses||Giovanni Francesco Antoci|
|• Total||1,614 km2 (623 sq mi)|
|• Density||190/km2 (490/sq mi)|
|Time zone||CET (UTC+1)|
|• Summer (DST)||CEST (UTC+2)|
|Postal code||97100, 97010-97015, 97017-97019|
The Province o Ragusa (Italian: Provincia di Ragusa; Sicilian: Pruvincia i Rausa) is a province in the autonomous region o Sicily in Italy, locatit in the south-east o the island. Its caipital is the ceety o Ragusa, which is the maist sootherly provincial caipital in Italy.
Table o contents
Geografie[eedit | eedit soorce]
Frae Scoglitti tae Pozzallo, the Ragusan coastline is approximately 85 kilometres lang. Alang the Ragusan coast are mony fishin veelages such as Kaukana, Punta Secca, Marina di Ragusa an Marina di Modica. The Hyblaean Muntains are dominatin the north o the province an its heichest peaks are Monte Lauro, Monte Casale an Monte Arcibessi. The rivers o the province are the Irminio, Dirillo an Ippari an the anerlie lake in the province is the Lago di Santa Rosalia alang the course o the Irminio river. The skyline o Ragusa is punctuatit bi the touers, domes an cupolas o the mony exquisite kirks for which the province is kent. The aurie is maistly unspoilt, as durin the 19t century an early 20t century there wis lairge migration frae Ragusa tae the mair prosperous auries o Italy an abroad.
|Santa Croce Camerina||9,397|
Economy[eedit | eedit soorce]
Some of Ragusa province has changed dramatically over the last twenty years, largely due to tourism. However, many places in Ragusa remain untouched by the last two centuries, and the atmosphere of the 18th century still pervades them. Industries can be found in the towns of Ragusa and Pozzallo where are the two major industrial areas are located. The west and south of the province are mainly dedicated to the intensive farming in greenhouses and the local vegetables leave from the Market of Vittoria to be exported to all of Europe making the province of Ragusa one of the biggest producers of greenhouse produce. In the areas around Ragusa and Modica cattle farming is at the highest levels in the region for milk, dairy and meat production. Tourism seems to have now replaced the fishing industry as the principal source of employment along the coast.
Transports[eedit | eedit soorce]
- There are no motorways in the province and the main roads are the National SS.115 that crosses from west (Gela) to east (Syracuse) and the SS.514 that running north connects Ragusa to Catania. The SP.25 (Provincial Road) runs south from Ragusa to Marina di Ragusa.
- The 120 km of railway network of the province are entirely on single track and not electrified. Regional trains run regularly connecting the major cities.
- Comiso Airport during the cold-war was the biggest NATO base in Europe and has recently been refurbished to be converted from military to civil airport.
- The Port of Pozzallo is the only cargo and passengers port (service to Malta), and is located in the southern part of the province.
- The other ports are either fishing ports like Scoglitti and Donnalucata or Marinas for touristic boats like Marina di Ragusa and Punta Secca.
Sichts[eedit | eedit soorce]
Baroque[eedit | eedit soorce]
- Cathedral o San Giovanni (Ragusa)
- Portal o San Giorgio (Ragusa Ibla)
- Duomo o San Giorgio (Ragusa Ibla)
- Duomo o San Giorgio (Modica)
- Duomo o San Pietro (Modica)
- Kirk o San Bartolomeo (Scicli)
- Palazzo Beneventano (Scicli)
Aircheology[eedit | eedit soorce]
- The main aircheological steid o the province is the Greek ceety o Kamarina locatit on the coast.
- Ithers are Kasmenai, Akrillai, Scornavacche, Kaukana (Roman), the Roman Baths o Comiso an the Cava Ispica.
Castles[eedit | eedit soorce]
- Castle o Donnafugata, near Ragusa, is a beautiful example of country residence o the Baron Corrado Arezzo that dominates the surroondin countryside.
- Castle o the Coonts o Modica in Modica toun centre.
- Castle o Naselli d’Aragona in Comiso datin tae 1576.
- Ruins o the fortress o Parco Forza in Ispica.
- Acate is hoosin the Castle o the Prince o Biscari constructit oreeginally in 1494, it is a commandin featur o the toun square. The construction o the castle wis ordered bi Baron Guglielmo Raimondo Paternò, its gowden coloured stane wirk haes been modifeed mony times durin its lang history, it nou appears mair as an 18t century palazzo than a castle, although some crenelations an touers remain.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- (Italian) Offeecial wabsteid
- The province o Ragusa
- Images o Ragusa
- Picturs, history, tourism, gastronomy, beuks, local products, local surnames, transportation in the province o Ragusa
- Ragusa on line