Portchester shown within the United Kingdom
|OS grid reference|
|Sovereign state||United Kingdom|
|Postcode district||PO16 - PO17|
|List of places: United Kingdom|
Portchester is a locality an suburb 10 km northwast o Portsmouth, Ingland. It is pairt o the borough o Fareham in Hampshire. Ance a sma veelage, Portchester is nou a busy pairt o the expandin conurbation atween Portsmouth an Soothampton, on the A27 main thoroughfare. Its population accordin tae the 2001 Census wis approximately 17,000 residents.
The fort o Portus Adurni, nou Portchester Castle, is considered the feenest example o a Roman fort in Wastren Europe, an saw continued uise ower the next saxteen centuries. The Roman waws enclose a Norman keep an a kirk. The name Portchester is pairtly o Roman oreegin, frae Latin portus (a harbour) an Auld Inglish ceaster (Roman toun or castle).
As well as the castle, its parish kirk St Mary's an the abundance o historic hooses in Castle Street, this suburb is well placed for waterfront leisure activities, being anerlie a short distance frae the UK's third lairgest marina at 'Port Solent', an frae the historic ceety o Portsmouth an the mercat toun o Fareham.
Table o contents
Public open spaces
- Portchester Community Schuil - mixed comprehensive community schuil for 11–16 year aulds.
- Neil Astley, publisher an foondin editor o Bloodaxe Books, born in Portchester
- Emily Farmer, watercolour painter
- Neil Gaiman, author, born in Portchester
- Steve Ridgway, Chief Executive, Virgin Atlantic Airways
- Mike Hancock, MP for Portsmouth South an Cooncillor for Fratton ward, haes lived here for ower 30 years.
Portchester railway station is managed an operatit bi Sooth Wast Trains wi frequent Southern Railway services. Services run alang the coast tae Soothampton, Fareham, Portsmouth, Havant, Chichester an Brighton. Lunnon services tae Lunnon Waterloo station (via Fareham) an Lunnon Victoria station (via Barnham) an aa stop at the station.
The A27 road cuts through the centre o Portchester runnin east/wast atween Fareham an Cosham on the northren ootskirts o Portsmouth. Access tae the M27 motorway is via Junction 11 at Fareham or Junction 12 at Port Solent
See an aa
-  Sunday Telegraph Issue No:2,409 12th August 2007
-  St Mary's Portchester
- B. S. Long, "Farmer, Emily (1826–1905)", rev. Charlotte Yeldham, Oxford Dictionary of National Biography, Oxford University Press, 2004 accessed 8 Aug 2007
- What's fame got to do with it?, Frances Atkinson, The Age, July 24, 2005