The PlayStation; プレイステーション:Pureisutēshon; Offeecially abbreviatit as PS; sometimes referred tae as the PSX, PS1, or PSone is a 32-bit fifth-generation video game console first released by Sony Computer Entertainment in Japan on December 3, 1994.
The PlayStation wis the first o the PlayStation series o consoles an handheld game devices. Successor consoles an upgrades include the Net Yaroze, PS one, PSX, PocketStation, PlayStation 2, PlayStation Portable, an PlayStation 3. The PlayStation wis the first "computer entertainment platform" tae ship 100 million units, which it haed reached 9 years an 6 months efter its initial launch.
In 2009 the PlayStation wis named the 7t greatest video game console o aw time, oot o a field o 25, bi IGN.
- "The Making Of: PlayStation". Edge. Future Publishing. 24 April 2009. p. 5. Retrieved 27 September 2009. "SCEA hated the name and wanted to change it to PSX, a contraction of the project’s codename […] the US nevertheless went ahead with early trade promotion, calling it PSX,"
- PS-X (PlayStation Experimental) wis an internal code name for the PlayStation durin development. The popular use of the "PSX" abbreviation outside Sony became a source of confusion when Sony introduced its PSX digital video recorder in 2003.
- "Business Development/Japan". Sony Computer Entertainment Inc. Retrieved 2007-12-19.
- Sinclair, Brendan (2006-03-24). "Sony stops making original PS". GameSpot. Retrieved 2009-08-20.
- "PlayStation 2 Breaks Record as the Fastest Computer Entertainment Platform to Reach Cumulative Shipment of 100 Million Units" (PDF). Sony Computer Entertainment. 2005-11-30. Retrieved 2008-06-08.