|Oreegin||Topeka, Kansas, USA|
|Genres||Technical daith metal
Progressive daith metal
|Associatit acts||The Faceless, Gorguts,
Unmerciful, Cannibal Corpse
|Wabsteid||Origin @ Myspace|
|Past members||Jeremy Turner
Origin is an American daith metal baund frae Topeka, Kansas, foondit in 1998. They hae been recognized bi muisic critics an metal fans alike for combinin a harsh soond wi a heich level o technical skill.
Origin's muisic is characterized bi amaist exclusive uise o several specific, difficult playin techniques: blast beats on the drum kit, multiple daith grouled vocals, an arpeggios on baith the guitars an the bass guitar. Their songs often have uneven, shifting time signatures. In spite o Origin's obscurity, the extremity o their muisic, an their lack o an offeecial wabsteid, in 2008 they scored a minor American hit wi the release o their fowert studio album, Antithesis.
- Studio albums
- Origin (2000)
- Informis Infinitas Inhumanitas (2002)
- Echoes of Decimation (2005)
- Antithesis (2008)
- Entity (2011)
- A Coming into Existence (1998)
- Paul Ryan – guitar, vocals (1997–present)
- Jeremy Turner – guitar, vocals (1997–2002, 2007–present)
- John Longstreth – drums (1999–2003, 2006–present)
- Mike Flores – bass, vocals (2001–present)
- Jason Keyser – vocals (2011–Present)
- Mark Manning – vocals (1997–2001)
- Clint Appelhanz – bass, guitar (1997–1999, 2002–2006)
- Doug Williams – bass (1999–2001)
- George Fluke – drums (1998–1999)
- James King – drums (2003–2006)
- James Lee – vocals (2001–2010)
- Mica Meneke – vocals (2010)
- "Origin --- Artist Biography". Origin --- Official Relapse Records Band Page. Relapse Records. March 2008. Retrieved 2009-02-06.
- Prato, Greg. "Allmusic Review: Antithesis by Origin". Allmusic. Macrovision Corporation. Retrieved 2009-02-07. "The instrumental prowess of Origin's players is mighty impressive here. But be forewarned—there's not an ounce of melody detected anywhere."
- York, William (2002). "Allmusic Biography: Origin". Allmusic. Macrovision Corporation. Retrieved 2009-02-19. "Ridiculously technical, fast, and punishing."
- Frink, Troy (October 10, 2005). "Origin's death metal could kill someone". Longview Current. The College Publisher. Retrieved 2009-02-19.
- Prato, Greg (2008-01-04). "Allmusic Review: Informis Infinitas Inhumanitas by Origin". Allmusic. Macrovision Corporation. Retrieved 2009-02-19. "But, as amazing as much of the playing is, some of the songwriting seems to suffer under the weight of all the technicality."
- "Origin on MySpace Music". myspace.com. February 18, 2009. Retrieved 2009-02-18.
- Origin uised tae hae an offeecial, separate wabsteid at www.origin-site.com. They nae langer uise that domain, and their MySpace profile now functions as their official website.
- "Artist Chart History: Origin". Billboard. Nielsen Company. Retrieved 2008-07-22.
- "ORIGIN: ‘Antithesis’ Lands In Billboard Charts; Announce May U.S. Tour". News from Relapse Records. Relapse Records. 2008-04-09. Retrieved 2009-02-07.