The Mitsubishi Triton is a compact pickup truck produced bi Mitsubishi Motors. It wis oreeginally kent as the Mitsubishi Forte in Japan frae 1978 tae 1986, when the name wis discontinued in favour of the Strada. In the Unitit States twa captive imports o the Forte wur sauld bi the Chrysler Corporation from 1979, as the Dodge Ram 50 and Plymouth Arrow Truck. Mitsubishi itsel importit it as the Mighty Max when it began sellin directly in the U.S. frae 1982, at which point the Plymouth ceased tae be available. For maist export markets the name L200 is uised, though it also been known as the Rodeo, Colt Bakkie, Storm, Magnum, an ithers.
The fowert generation Triton, built in Mitsubishi's subsidiary in Thailand an launched in 2005, wis designed bi Akinori Nakanishi an is exportit tae 140 global markets. Cumulative sales o the first three generations exceedit 2.8 million units aroond the warld. Housomeivver, Proton haes renewed cross-licensin an technology transfer agreements wi Mitsubishi as o October 2008, an a seicont-generation Proton Arena replacement cawed the Proton Jumbuck 2nd.
References[eedit | eedit soorce]
- "Mitsubishi Forte", Mitsubishi Motors South Africa website
- "Mitsubishi Motors releases new Triton pickup truck in Thailand", Mitsubishi Motors press release, August 25, 2005
- "Mitsubishi Motors launches Triton urban sports pickup", Mitsubishi Motors press release, September 21, 2006
- "2006 Mitsubishi bakkie range", Mitsubishi Motors South Africa website
- "Price drop, new look for Colt bakkie: : New Models". Wheels24.co.za. Retrieved 2010-07-16.
- "Triton", Technology Review 2006, no.18, pp.144-147, Mitsubishi Motors website
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Mitsubishi Triton.|
- Mitsubishi Triton official Japanese website (in Japanese)