Methane (// or //) is a chemical compoond wi the chemical formula CH
4. It is the simplest alkane an the main component o naitural gas. The relative abundance o methane maks it an attractive fuel. However, acause it is a gas at normal condeetions, methane is difficult tae transport frae its soorce.
Methane is a potent greenhouse gas, mair potent than carbon dioxide unit per unit. The concentration o methane in the Yird's atmosphere in 1998, expressed as a mole fraction, wis 1745 nmol/mol (parts per billion, ppb). Bi 2008, however, global methane levels, which haed stayed maistly flat syne 1998, haed risen tae 1800 nmol/mol.
- "methane (CHEBI:16183)". Chemical Entities of Biological Interest. UK: European Bioinformatics Institute. 17 October 2009. Main. Retrieved 10 October 2011.
- "Safety Datasheet, Material Name: Methane" (PDF). USA: Metheson Tri-Gas Incorporated. 4 December 2009. Retrieved 4 December 2011.
- NON-CO2 GREENHOUSE GASES IN THE ATMOSPHERE, Annual Review of Energy and the Environment, Vol. 24: 645-661 (Volume publication date November 1999, DOI: 10.1146/annurev.energy.24.1.645
- Carbon Dioxide, Methane Rise Sharply in 2007. Noaanews.noaa.gov (2008-04-23). Retrieved on 2012-05-24.
- Methane at The Periodic Table o Videos (Varsity o Nottingham)
- Gavin Schmidt, Methane: A Scientific Journey frae Obscurity tae Climate Super-Starndom, NASA Goddard, September 2004
- Methane thermodynamics
- Internaitional Chemical Safety Caird 0291
- Methane Hydrates
- Safety data for methane
- Catalytic conversion o methane tae mair uiseful chemicals an fuels
- CDC – Haundbeuk for Methane Control in Minin