Aloysius Martin "Lou" Thesz (24 Aprile 1916 - 28 Aprile 2002) wis an American profeesional warstler o Hungarian descent an sax time NWA Warld Heavyweight Champion. Combined, he held the NWA Championship for 10 years, three months an nine days (3,749 days total), langer than onyane in history. Amang his mony accomplishments, he is creditit wi inventin a number o professional wrestlin moves such as the belly to back waistlock suplex (later kent as the German suplex due tae its association wi Karl Gotch), the Lou Thesz press, STF an the original pouerbomb.
- Signature moves
Championships an accomplishments
- Iron Mike Mazurki Award (1998)
- TWWA Heavyweight Championship (1 time)
- International Wrestling Institute and Museum
- George Tragos/Lou Thesz Hall of Fame (1999)
- Montreal Athletic Commission
- World Heavyweight Championship (Montreal version) (4 times)
- Pioneer Era (Class of 2002)
- Class of 2007
- World Wrestling Association (Los Angeles)
- Ither titles
1Records are unclear as tae whaur Thesz first wan the NWA World Heavyweight Championship an which promotion he wis wrestlin in when he wan it. 
2The World Heavyweight Championship o the National Wrestling Association is no the same championship nor does it hae ony connection tae the warld championship recognized an uised bi the National Wrestling Alliance.
3Thesz reigns wi the title occurred prior tae the NWA assuming control o it. In fact, he wan the title afore the NWA was creatit.
4Thesz an aa haes twa reigns wi the title afore the formation o the NWA an the title being renamed the NWA World Heavyweight Championship.