Liberation Teegers o Tamil Eelam
|Liberation Teegers o Tamil Eelam|
|Dates o operation||5 Mey 1976– 19 Mey 2009|
|Leader||V. Prabhakaran (KIA)|
|Motives||The creation o the independent state o Tamil Eelam in the north an east o Sri Lanka.|
|Active region(s)||Sri Lanka (1976–2009), Indie, Fraunce, Germany, Canadae, Unitit Kinrick, Unitit States, Australie an Swisserland|
|Status||Inactive. Militarily defeatit in Mey 2009.|
|Annual revenue||US$200–300 million prior tae the militar defeat.|
|Means o revenue||Donations frae expatriate Tamils, extortion, shipping, sales of weapons and taxation under LTTE controlled areas.|
The Liberation Teegers o Tamil Eelam (Tamil: தமிழீழ விடுதலைப் புலிகள், Tamiḻīḻa viṭutalaip pulikaḷ, commonly kent as the LTTE or the Tamil Teegers), wis a separatist militant organisation that wis based in northren Sri Lanka. Foondit in Mey 1976 bi Velupillai Prabhakaran, it waged a secessionist naitionalist campaign tae create an independent state in the north an east o Sri Lanka for Tamil fowk. This campaign evolved intae the Sri Lankan Ceevil War, which ran frae 1983 till 2009, when the LTTE wis defeatit bi the Sri Lankan Militar.
References[eedit | eedit soorce]
- "Rebels admit defeat in Sri Lankan civil war | detnews.com | The Detroit News". detnews.com. Retrieved 30 May 2009.
- "LTTE international presents an enduring threat". Lakbima News. July 2011. Retrieved 29 July 2011.
- "The Sri Lankan Tamil Diaspora After the LTTE". International Crisis Group. February 2010. Retrieved 24 August 2011.
- Shanaka Jayasekara (October 2007). "LTTE Fundraising & Money Transfer Operations". satp.org. Retrieved 28 July 2011.
- "Sri Lanka – Living With Terror". Frontline (PBS). May 2002. Retrieved 9 February 2009.
- "SCENARIOS-The end of Sri Lanka's quarter-century war". Reuters. 16 May 2009.
- "Sri Lanka Rebels Concede Defeat". Voice of America (Colombo). 17 May 2009.